Nu är hon här!
Min lilla kattbebis har äntligen kommit! Lilla fröken Lucy (efter många om och men det namn som både sonen och jag kunde gå med på) ligger just nu på min mage och sover. Hon är en huskattfröken på 15 veckor som just håller på att göra sig hemmastadd med de tre stora "monstrena" som redan bor här. Men det är en tuffing. Fräste som sjutton mot de stora när hon kom i fredags men nu är det lugnt. Frasse tycker att hon är okej och nosar gärna på henne men hon är fortfarande lite rädd för honom. Pontus bryr sig inte. Safir tycker lillplutten är lite obehaglig men börjar acceptera henne nu. Har gått över förväntan bra. Hon är en riktig liten mattjuv. Är inte så intresserad av de stora katternas torrfoder men älskar blötmaten. Kattungetorrfodret från Bozita var tydligen godare än det från Eukanuba som jag tyckte borde varit bättre. Men det ratar hon helt. Däremot har fröken katt lyckats sno till sig bröd, tomat, persika, korv, kaviar, mjölk, yoghurt och en hel del annat så fort man tittar bort. Piper som sjutton när hon inte får uppmärksamhet också och ska helst ligga på en hela tiden. Jösses jag hade glömt hur intensiva kattungar är :-)
Vilken sötnos! :)

Visst är hon! Damen ligger fortfarande och spinner i mitt knä. Vilken knäkisse jag fått 

Så näpen och söt! Grattis till att ha blivit med kattunge!