Kattvakt
Jag och sambon är kattvakt åt tre kattdamer i några dagar till.
Och måste ju bara visa bild på två av dom. Hur fina som helst! :)
Den tredje är en svart sötis, som är lite skygg så har bara som mest kollat till henne lite. Igår vågade hon dock lukta på oss. Men hon är också hur söt som helst :)
Här kommer katt nr 1 :)
Jättefina!
Sajtvärd Katter iFokus
ja verkligen :)
Vi ger första katten medicin också och vi hann aldrig lära känna katterna innan :P Deras vanliga kattvakter kunde inte, så vi blev lite akut tillfrågade och vi hade aldrig träffat katterna innan.
Det har ändå gått ganska bra, och det är väl tur att hon är så kelsjuk och förlåter oss ganska fort. Annars känns det inte som bästa sättet att vinna en katts förtroende på direkt :P Främlingar som kommer och ger medicin haha.
Vilka sötnosar!
Tråkigt att ni var tvungna att ge medicin! När min mammas katter behövde ögondroppar (två gånger om dagen i en vecka eller två) fick jag gå dit o fixa det varje dag för hon tyckte att jag gjorde det mycket bättre. Hennes katter var som tur var också väldigt förlåtande, haha. Det är dessutom jag som får komma dit o klippa deras klor, konstigt egentligen att de inte skyr mig som pesten! 
Haha :) dom vet väl att du är snäll ändå trots medicin och kloklippning :P
Fina! Den första var otroligt söt med den sneda teckningen i ansiktet. 
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Mm :) Och den där mörkt gula färgen på ögonen. Borde väl räknas som gula :P
Igår kväll bestämde sig den sista katten för att jag och min sambo inte var farliga.
Hon var på g att gömma sig i sin lilla klätterställning men då stod jag still ett tag så satte hon sig högst upp istället.
Skulle sen gå och fylla på maten som var bredvid den och gick sakta och hon satt kvar.
Så prövade sträcka fram handen och då var hon bara väldigt kelsjuk :P
Och idag låg hon högst uppe också och jag fick klappa henne igen :)
Och imorgon kommer deras husse och matte tillbaka.
Äntligen fick man se den sista katten ;) ja har vart så nyfiken! (Tror ja va katt i mitt förra liv haha). Väldans söt misse va de oxå.
Haha :) jo alla är så fina. Kommer vara lite tråkigt att inte gå dit och mysa med dom imorgon :P vi ska ju förstås lämna tillbaka deras nyckel så får se till att vi ska dit för att fixa det haha :)