Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2200 ggr
olebole
0

Bästa kattströet!

Hej

Vi har under långtid (5år) köpt EverCleans klumpbildande kattströ, har också tyckt att det varit i det dyraste laget, men för en månad sedan hittade vi ett nytt kattstö på ICA maxi i Solna. Cattia hette det och kostade 42 kr för 5L. Det är en tredjedel av vad vi har betalat för samma produkt i fackhandeln.

Bara ett tips

MVH

Ole

http://www.konferens24.se/

Fridborg
0

Bra tips! :D Har bara ett Ica här i närheten, men iböand kommer jag iväg till COOP och deras egna klumpbildande ligger i samma prisklass och är minst lika bra som EverClean :)

AnnaMaja0
0

Har precis fyllt upp kattlådan här hemma med just Cattia. Ska bli intressant att se om det funkar bra :-) Det fanns på vår lokala ICA-affär. Annars använder vi också Ever Clean vilket ju funkar fantastiskt bra på alla sätt och vis, men jag håller med om att det är en smula dyrt.

Sunset_luna
1

Köpte precis Cattia å har bytt i den ena kattlådan (igår). Så när ja gick upp imorse å skulle rengöra, såg ja att katterna endast gått på lådan som hade Cattia i sig.. det får man väl kalla för ett bra betyg ;)

Kira10
0

Hej Ole,

Jag är redan Cattia-frälst. Superbra, vitt och fint och BILLIGT!!!!!!

Cool

Hesat
0

Jag använder idag en mix av Everclean och Cat's Choice och har ett par funderingar. Är det någon som vet om Cattia är parfymfri eller helt doftfri? Är det plastförpackat/förstärkt på insidan eller endast papperspåse?

Det vore intressant att veta eftersom jag är doft- och kemikalieöverkänslig. Jag kan ex. inte använda parfymfritt tvättmedel i pappförpackning eftersom de parfymerade förpackningarna bredvid "smittar av sig". Om jag handlar saker i pappersförpackningar måste jag kolla noga vad som står i närheten ;)

Medarbetare - Halloween.ifokus

Sunset_luna
0

hej min cattia e slut just nu så ja kan inte kolla allt men den luktar inget iaf bara vanlig sand lukt så att säga, å den kommer i en tjock plastförpakning :)