Bästa kattströet!
Hej
Vi har under långtid (5år) köpt EverCleans klumpbildande kattströ, har också tyckt att det varit i det dyraste laget, men för en månad sedan hittade vi ett nytt kattstö på ICA maxi i Solna. Cattia hette det och kostade 42 kr för 5L. Det är en tredjedel av vad vi har betalat för samma produkt i fackhandeln.
Bara ett tips
MVH
Ole
http://www.konferens24.se/
Bra tips! :D Har bara ett Ica här i närheten, men iböand kommer jag iväg till COOP och deras egna klumpbildande ligger i samma prisklass och är minst lika bra som EverClean :)
Har precis fyllt upp kattlådan här hemma med just Cattia. Ska bli intressant att se om det funkar bra :-) Det fanns på vår lokala ICA-affär. Annars använder vi också Ever Clean vilket ju funkar fantastiskt bra på alla sätt och vis, men jag håller med om att det är en smula dyrt.
Köpte precis Cattia å har bytt i den ena kattlådan (igår). Så när ja gick upp imorse å skulle rengöra, såg ja att katterna endast gått på lådan som hade Cattia i sig.. det får man väl kalla för ett bra betyg ;)
Hej Ole,
Jag är redan Cattia-frälst. Superbra, vitt och fint och BILLIGT!!!!!!

Jag använder idag en mix av Everclean och Cat's Choice och har ett par funderingar. Är det någon som vet om Cattia är parfymfri eller helt doftfri? Är det plastförpackat/förstärkt på insidan eller endast papperspåse?
Det vore intressant att veta eftersom jag är doft- och kemikalieöverkänslig. Jag kan ex. inte använda parfymfritt tvättmedel i pappförpackning eftersom de parfymerade förpackningarna bredvid "smittar av sig". Om jag handlar saker i pappersförpackningar måste jag kolla noga vad som står i närheten ;)
Medarbetare - Halloween.ifokus
hej min cattia e slut just nu så ja kan inte kolla allt men den luktar inget iaf bara vanlig sand lukt så att säga, å den kommer i en tjock plastförpakning :)