Lidl-fynd
Jag är ingen stor fan utav Lidl direkt men kikade in där idag. Och där hade de element-sängar för 79.90.
Lika fina som de som finns i zoo-affärer för 3-400kr. Tänkte jag köper en och testar. För det priset gör det ju inget ifall den inte blir godkänd, då kan man ju ge bort den istället.
Men Sessan gav den godkänt iallafall:)

Fina! Har sett sådana någon mer stans. Får tyvärr inte ha element-sängar för sambon för att han är rädd att det ska börja brinna… Supersöta testare du har TS!! 
Och om du har möjlighet att åha till Gekås i Ullared så rekomenderar jag dig STARKT att åka dit och handla kattsaker!! (och annat..
) Handlar allt mitt där :)

#2 De tackar så mycket. Sessan sover som en sten i den just nu:)
Här är elementen inte på så brandrisken är obefintlig.
#4 Jaså,dåså 

är elementet vattenburet så är brandrisken inte allt för stor dvs acceptabel (om man får lov att uttrycka det så). Däremot elektriska element är en helt annan femma, jag skulle själv inte placera en sådan här på ett elektriskt element men däremot så har vi dom på vattenburna element.
Det var väldigt bra pris för bädden helt enkelt , bra fynd!
/Fridaybrew
Gwen
<3 <3 <3 <3
Har köpt en sådan bädd rätt så billigt på en djuraffär dock har det gått några månader nu och ingen av katterna har någonsin velat använda den.

#8 Gwen är en liten sötnos, och som den prinsessa hon är så vet hon om det också:)
Tolouse ligger fortfarande i sängen. Såg iallafall att hon gick på lådan, men sen direkt tillbaka. Så hon verkar tycka den är toppen iallafall:)
Angående element så har vi vattenburet här hemma men elementen fungerar inte ens på vintern här hemma så nån brandrisk behöver vi inte bekymra oss om. Här använder vi elementen som isklampar:)
Vi har med vattenburet så jag får ta ett snack med sambon! ;)
Tack för tipset! Inhandlade en idag så nu blir pälsklingarna superglada när vi kommer hem igen

Åh, iller <333333 det gulligaste jag någonsin sett.

Jaha va i väg igår å köpte en sån säng men d va ingen som ville sova i den.. tog upp missarna å sa se så mysig sov nu ;) men neee mycket bättre att ligga på golvet haha

skaffade en sådan förut från lidl och den är verkligen uppskattad. man måste inte betala mer för samma sak 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Lustigt egentligen hur olika de är. Vissa älskar nåt och andra bryr sig inte alls:)
Sån där har jag också, en ide kan ju vara att om man ser att djuren gillar dom kan man ju köpa lite fler då dom inte alla är dyra.. Go lidl! 
Ett tips till de som har oanvända av djuren hängpåsar är att sätta upp dom på sidan av en bokhylla eller skruva upp i en klösträd så de får höjden som de vanligtvis gillar. Då kanske den kommer till användning iaf.
/Fridaybrew
Ja satte min en bit upp för ja tänkte att dom skulle gilla höjden men ikke de heller.. suck ;)
Jag köpte en för några år sedan och den var mer eller mindre oanvänd första månaderna. Sedan flyttade vi och elementsängen åkte upp på annat element och efter det har de mer eller mindre slagits om vem som ska sova i den. Iaf under vinterhalvåret. 
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus