kvarlämnad katt, vad göra ?
min granne har försvunnit, om han blivit vräkt, eller om han har dött vet jag ej, jag vet bara att bovärden bytt lås & att hans namn är borttaget från dörren.
han har en katt, som jag tyvärr är rätt säker på har blivit kvarlämnad, vad kan jag göra ??
(kan, och vill inte ta in henne då hon ser mina husdjur som mat)
You can't spell Bitchy without Itchy
Ringa polisen eller katthemmet i närheten :) Hoppas det löser sig :(

ska ut & kolla om jag ser henne ikväll
#2: Ja snälla gör det. Sen kan du googla upp kattjouren också, stackars lilla kisse. 
Itchy, behöver du hjälp att fånga in henne så är det bara att säga till. Vi har ju transport bur och sånt till våran kisse som kan användas.
Ah vad skönt! jo, jag smyger omkring här, det var marsvinen som gjorde att jag hittade forumet. :)

sak, du är inte sugen på en till katt?? (ifall Smokys ägare inte dyker upp för att hämta henne)
vuxen, svart, kastrerad väldigt mysig
Får ta det med Rickard först, trots att han är karl har han ju lite att säga till om. ;D
Men kan absolut tänka mig att vara jour hem om det skulle behövas!
Så att du inte behöver riskera dina små sötnosar :)

#8 underbart, har haft henne hemma en natt i vintras (var rädd att hon skulle frysa ihjäl) och fick ha henne instängd i hallen för att hon försökte få tag på råttorna :(
nee, nu ska jag ut och försöka hitta henne & lämna lite mat utanför "hennes" altan
9#
Absolut, skickar PM med mitt mobil nummer om det skulle behövas. :)

kanooon :)

nu har jag varit ute & kollat efter Smokey, men har inte sett henne…men jag har lämnat lite mat åt henne (och om hon inte äter det blir säkert kottarna överlyckliga)
men hoppas att jag hittar henne imorrn
)