Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1510 ggr
_Charlie
6

Varför Kastrera? Därför.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vet inte om man får lov att lägga in en sådan här video i forumet, jag hoppas det, för jag tror den är det absolut bästa sättet att förklara varför katter bör kastreras utan tvekan.

Videon är förskräcklig och jag grät hysteriskt mig igenom hela filmen, jag vände bort huvudet så många gånger men tvingade tillbaka blicken till videon för att den är viktig, så viktig.

Om någon har minsta tvekan till att kastrera sin katt, titta på videon och tänk på vad du gör för alla framtida själar din katt kan sätta till livet pga din tveksamhet.

line84
6

Jag vågar inte titta på filmen, vet att jag kommer böla ihjäl mig. Men håller med om allt du skriver!! Kastrera mera!! :)

Stiinisen
0

Usch vad jag grät! ;(

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Smullis
0

Åh, grät floder :'(

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Julle-A
2

Jag vågar inte kolla, jag gråter över minsta lilla när det kommer till djur, och jag tror inte att det är någon film med kattungar som springer bland blommor på en äng och leker. Iaf, jag har alltid kastrerat, och kommer alltid att göra. Anser att om man inte ska använda en katt till avel bör den inte gå runt okastrerad, snällare mot kissen att kastrera den. Och jag är definitivt emot folk som har sina utekatter ute utan att kastrera dem så att dem kan para sig med gud vet vem, och få ungar med gud vet vilka hälsoproblem.

Smullis
0

#4 Jag håller med! Brast ut i gråt när hon berättade om det sista djuren kommer ihåg, när hon kramar om dem och berättar att allt blir bra och att de ses igen. Det var så vacker på något sätt :( Men Gud så sorgligt :(

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Labolina_73
0

MEn fyyyyyyyyyy… usch så vidrigt det är….

Gråter

IsabelleJ
0

Åhåå.. så hemskt.. tårarna bara flödar :(

[lko]
0

Vågar jag titta?

Svara snabbt så jag vet

Fru Nygren
0

Fyy!!! KASTRERA ERA DJUR!!!!! fy tusan va jag grinar!Gråter

[lko]
0

GladNär jagblir stor ska jag adoptera massor djur!

Alexej
0

Grät, visst kan man titta på filmen. Ingen misshandel, vanvård eller tortyr men djur som ingen vill ha och som får somna in. Så meningslöst, alla vill ju leva och får ett bra (djur)liv.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Rumblebee
1

Jag vågar kolla, men väljer att inte göra det, i och med att jag redan är medveten om, och även kan ana, hur katter blir behandlade för att dom är okastrerade och i överflöd.

Förhoppningsvis så tar folk till sig vikten av att kastrera sina katter så att antalet hemlösa katter en dag kan vara väldigt lågt. Men så länge som folk är lata, snåla och/eller ignoranta så kommer dessvärre dessa hemskheter att fortsätta Obestämd