Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1177 ggr
[RoxannaH]
1

Aporterande katt? xD

Har ni någonsin varit med om en katt som aporterar? Min lilla Mela aporterar mer än gärna hårsnoddar kom jag precis på. Haha ^^

Aztrya
0

Min Felix har en leksaksråtta. Jag kastar, han hämtar, sen fortsätter vi så. :)

[RoxannaH]
0

Haha okej ^^ Jag har aldrig hört talas om att man kan aportera med katter ^^'

Aztrya
0

jag visste inte det heller innan. Var otroligt kul att upptäcka. :)

[RoxannaH]
1

Haha ja gud ja! Vilka skrattattacker jag haft för mig nu ^^

Lynxkissen
2

Haha det visste inte jag heller, men min ena kisse apporterar! (den andra är så liten än) och så kommer han med sakerna när han vill leka så man vet när det är dags :P

Förutom det så gillar han att leka jaga och att smyga på varandra, ser ut som "stalking cat" på youtube! Dödskul och kan aldrig hålla mig för skratt när vi leker! Skrattande

MiroSputnik
2

Båda mina katter apporterade allt möjligt när de va yngre. Nu tittar de mest på när jag springer fram och tillbaka med deras leksaker…

AgnetaB
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena (bilden) gick ofta o höll leksaker i munnen o hämtade leksaker ur "lekväskan" själv o la ibland tillbaks där också. De andra gör ej så.

[RoxannaH]
0

Haha xD

saksaken
0

Min katt (ca6år) apporterar pinnar och andra sugrörs liknande föremål, hon blir som tokig när hon får en pinne. x')

En annan grej hon tycker är extremt roligt är att riva sönder reklam tyvärr kan ett brev eller två flyga med om man inte är snabb :P

[RoxannaH]
0

#9 Haha nä vad kuligt det lät! :D

blondifire
1

jag har skogisar och flera av dom apporterar Glad.

S*Winsnes Wilda

zandrisen
0

Min Rut apporterar mer än gärna också hårsnoddar jag kastar och hon hämtar jätte kul tycker både hon och jag Glad

[RoxannaH]
0

Haha vad häftigt, jag har aldrig hört talas om det, men det var tydligen vanligare än vad jag trott :D

vist
1

min Olle apporterar Skrattande vi har inte lärt honom att göra det, han började själv när han var liten Glad

Tilla_
0

Elmo här hemma apporterar också. Dock bara råttor (helst de färglada med ett snöre som är lindat runt hela råttkroppen, alltså inte de med päls). Han har gjort det sen han var liten. ^^

[RoxannaH]
0

Häftigt :) Oj vad stilig han är ! :)