Första sommaren med pälsklingarna
Mina två missar och jag tillbringar sommaren hos mina föräldrar på landet. Spencer började gå ut efter ca två veckor men bara korta sträckor runt huset (måste ju hålla koll på matte med
), Stella ville inte gå ut alls utan ville hellre ligga på soffan hos mig hela dagarna.
Nu, ett par månader senare så har även hon börjat gå ut småstunder om dagarna, skillnaden är dock att hon är en väldigt duktig jägare och vill hemskt gärna visa det genom att lägga döda näbbmöss utanför dörren till det gästrum jag använder. Bara idag lämnade hon två stycken vid två olika tillfällen.
Spencer får än så länge lektioner av min lillebrors äldre hankatt så han har ännu inte lämnat något bevis på sina färdigheter vilket matte är mycket tacksam över. Idag låg han uppe på köksskåpen och lyckades få upp den ena av dem, jättekul tyckte han det var att riva ut allt som fanns på översta hyllan, inte lika kul tyckte min pappa som fick städa upp sen
För det mesta ligger de och sover jämte mig dock, precis som hemma i lägenheten.
Poängen med tråden? Ingen mer än att jag är så j*kla stolt över mina otroligt fina missar och så tacksam att jag har dem i mitt liv<3
Fina kissemissar!
Man behöver inte ha mer poäng än så, man kan bara vara glad över sina katter helt enkelt.
Din Spencer påminner mycket om min Ulla eller hur 
#2 Så fin hon är! Jodå påminner en del
Mina kissar är också hemska på att jaga fast de går i koppel. Jag försöker freda allt som rör sig både uppe o nere men hinner ej med. Har räddat flera fjärilar o ödlor(är just nu en speciallité). Möss o ormar ligger också illa till o måste vara fokuserad på katterna för annars hittar de något att tugga på.
Skönt med min gammla (bilden) för han verkar ha lugnat sig o kan gå lös när vi är ute.