Kattbad
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Herregud vilken tålmodig katt. Kul att kunna bada katten utan problem MEN verkar lite överkurs med all borstning och fix. Tror att katten hatar den delen av proceduren och den kan knappast vara nödvändig heller. Man hör hur katten protesterar tom morrar ibland.
Hade man sett att katten njöt av proceduren hade det varit ok men detta gillas inte av katten och är inte nödvändigt så varför hålla på.
Nåja, jag gillade först videon när jag började kolla men blev mer tveksam sen. Vad tycker ni andra?
Skulle älska om mina katter gillade att bli badade 
Vill inte ens titta klart, djurplågeri. Jag lovar att katten var renare än idioten som håller på.
Visst var det lite för mycket med allt kammande och borstande men att kalla det djurplågeri tycker jag är överdrivet. Det är ju bättre att hon badar och fixar än att hon inte gör något alls, hon bryr sig ju ändå om sin katt.
tänkte på de, att hon borstar så mycket kanske kan ha med allergi att göra? ägarna kanske är allerisk och jo renare både päls och hud är på katten så kanske de blir lättare i deras allergi?
#1 Så det alla vi utställare sysslar med är också djurplågeri eftersom vi badar våra katter innan utställning? Ser inget fel i att bada katten även om jag genomför det på ett annat sätt än den här personen.
1# Jag kan inte riktigt se hur detta skulle vara djurplågeri?