Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 12473 ggr
Katter
0

Hjälp med kattnamn?

Jag vill ha hjälp med fina och/eller ovanliga kattnamn. Ska passa till en svart katt ;) Ska få en kattunge så behöver hjälp, både hon- och han-namn skulle vara kul Skrattande

Skriv just dina namn! Jag blir glad åt alla!

Katter
0

Snälla!  Oskyldig

ksofia
0

Jag gillar "riktiga" namn. Min kissar heter Kajsa, Lotta och Mimmi. Min bror har en svart katt som heter Maja och det passar henne bra.

Mastoll
0

Mina katter hette Jaspis och Filusen (tjejer). Det är väldigt ovanliga namn. Men jag vet inte om det passar till en svart katt :P
Vi fick kattungar en gång och en svart kattunge där fick heta Ronja. Två andra kattungar hette Elvis och Sally. Det tycker jag är fint. Andra namn som jagtycker är jättefina är: Sidney, Sam, Mist, Molly, Elliot och Alexis.
Min kompis döpte alla sina katter till godistema, som tex godis, socker, muffin, karamell, lakrits…

angelita_0o7
2

jag tycker att blixtra låter fint på en liten flicka och sutti på en liten pojke!!! lycka till!

Destany
0

mina heter Puma o Zorro.

några namn som jag tycker e fina e:

• Simba
  • Figaro
  • Puh
  • Dalia
GucciDior
0

Min svarta katt heter Lotus. (hona)

Alicia
1

Valentin och Legolas som kill namn och Cynthia , Dixi och Mirakel som tjej :)

Alicia
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fast min katt är svart och heter Cesar (:

Katter
0

Sööt :D

siddelina
0

Jag brukar känna in katten, studera den och helt plötsligt poppar det upp ett namn. Mina katter heter Tessi, Zabina & Leo. Jag gillar riktiga namn, gärna med annorlunda stavning.

Fina namn tycker jag är: Wilda, Siri, Wanja, Wille, Zanna, Wick, Otto m.m.

Pia
2
kristinah
0

Mina kattor heter Joppe (han) och Jomsan (hon).

Filemon är väl ett gulligt pojknamn. Tindra tjusigt flicknamn.

Melvin
1

Olika sagofigurer har roliga namn eller kändisar osv.

Boromir
1

Kanske namnet på någon fotbollsstjärna skulle passa.

DojoKelder
0

Mina heter Tiger (hane) och Puma (hona).. Här hemma kör vi på märken..
Baghera, Nike och Fornarina är några av dem som ligger på lager inför framtiden.

HannaM
0
Katter
0

Tack sååå mkt för alla fina namn! Men jag har nu beslutat att hans namn blir Flipper :D