Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1572 ggr
cosmonita
4

Kom igen matte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ulla börjar bli otålig eftersom det dröjer med ihopsättningen av den nya klösmöbeln. Det här har blivit hennes nya favoritplats att ligga på  Glad

Niiinah92
1

Åh den klösmöblen ser ut att vara en likadan som min ^_^  förstår att din katt vill ha upp denFlört

cosmonita
0

Ja, den är precis likadan! Behöver man skruva fast den i väggen med vinkeljärn, vilket jag tänkt att göra om den inte är tillräckligt stadig?

Niiinah92
0

#2 kan du det så tycker jag du ska göra det. Jag har inte gjort det och det märks ibland när de studsar upp och ner i raketfart. Den är tillräckligt stadig för att inte trilla men lite smått vinglig ibland Skrattande

cosmonita
0

#3 Ok, jag gör nog det men får väl se hur de använder den först.

Ulla får vänta lite till för de har skickat möbeln i två försändelser tydligen och de andra delarna har jag inte fått än.

Imasy
0

Har denna modell jag med och den är typ omöjlig att välta ;)

Jourhemmet
0

Du behöver absolut inte skruva fast den, superstadig.

cosmonita
0

#5 #6 Vad bra, undviker gärna hål i väggen om det inte är nödvändigt. Jag får se hur det funkar här hos mig.

Nevina
0

Jag har en likadan och den är väldigt poppis. Hämtade hem kissen igår. Är han inte hos mig så hittar man honom i klösträdet :)

_Charlie
0

Jag smälter vilken sköning!! Det funkade ju på det sättet också! :)

Jag blir avundsjuk på era fina maffiga ställningar, önskar jag hade ekonomin till att ge mina grabbar en sådan lyx också, men varje gång jag hittar en sida som säljer en någorlunda rejäl ställning ligger de på 12-1500 kr. :S

Jag är också lite orolig över att mina gamla gubbar ska ignorera den totalt så den blir ståendes som en väldigt dyr klädhängare ist. ;)

Sunset_luna
0

#9 Dä kan man testa att ta kattmyna på trädet så brukar det funka :)

Nevina
0

#9 Jag köpte min på kattlycka.se, den kostade 1000 kr och då är det fri frakt =) Tog en vecka att få hem.

_Charlie
0

#10 Smart! Jag har kollat ut en bra plats precis vid ett fönster, jag tror det skulle locka dom då de älskar att ligga och titta ut. ;)

#11 Rätta mig om jag har fel, men jag läste en tråd i helgen om ställningar, och var det inte kattlycka som numer köper in från någon på tyska ebay som nu gått ner i kvalite och inte är prisvärd längre?

Vidgar
0

Var någon liknande klösmöbel jag ville köpa förut till mina katter för något år sedan, men den var slut så det blev en annan modell som gick upp i taket. Två flyttar senare så känns det som o mdet snart är dags att köpa en ny (lite trasiga pelare och så). en nästa gång blir det nog en liknande som ni har.

cosmonita
3

Nu har katterna använt den ett tag och jag måste säga att den är verkligen stadig. Visst ser väl Ulla nöjd ut nu

Boston89
0

Jag har ett exakt likadant klösträd som ÄLSKAS av katterna här hemma :) Köpte mitt från Nordisk Djurshop för 1100 kr inkl. Frakt till dörren. Bra pris tycker jag, för möbeln känns stabil och okej kvalité. Jag har dock skruvat fast min i väggen med vinkeljärn, och även fäst en platta på undersidan av "andra våningen" (under det högsta huset). Då blev det verkligen stabilt! För min katt lyckades trilla ner från det när hon hoppade från ena pelaren till den andra och det vinglade till lite… Men nu är det säkert igen :)