Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1149 ggr
Julle-A
0

Ang Bozita

Har hört mycket bra om detta fodret, och tänkte att jag skulle ge det en chans. Jag ger aldrig mina katter torrfoder, men när det kommer till blötfoder kan dem vara rätt kräsna, så jag undrar hur era katters reaktion åt fodret var, och om ni fortfarande ger Bozita till era katter. Sedan undrar jag om ni har några smaker som uppskattas mer än andra. Tänkte nämligen ta och beställa hem några olika smaker, förutom fisk, men finns det då någon som flera katter verkligen inte har tyckt om så avstår jag nog från att beställa just den sorten :D

LaSadie
0

Menar du blöt eller torrdoret?

Inte gett torr men mina katter gillar i blötform älg, kalkon och kanin. Sås sorterna är mer poppis än gele rent generellt

Julle-A
0

Menade blötfodret, tack för ditt svar Skrattande

[Jaazoo]
0

Bozita extra kyckling, kycklinglever och kalkon e favoriterna.

Nöttfärsen samt nöttköttet e ingen höjdre

Älg åt dem knappt av. Resterande av dem fiskfria sorterna uppskattas.

Glad

katterna
0

Här hemma gillas gelén bättre. Favoriterna är kanin, lamm, kalkon, nötfärs, kycklinglever, med extra kyckling och anka :). Där är någon smak med sås dem tycker är okej också men mycket av såsen lämnas kvar och med gelen så blir allt uppätet :).

Torparmor
0

Våra katter har alltid ätit Mjau även när det bara fanns i burk. Numera är det bara i papp som gäller. På Granngården kom också Bozita och det fungerade bra under en tid när de fick Maju och Bozita omväxlande. Sen tog man bort Mjaus pappförpackningar och det blev bara Bozita. Nu vägrar de äta Bozita, så jag har fått byta affär till Willys. Kanin gick bra men absolut inte ren.

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Julle-A
1

Tack för alla era svar! Skrattande nu blir det till att beställa hem och hoppas på att maten uppskattas