Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 3070 ggr
Hawknestgrove
0

apropå klösträd...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tog några bilder i går, då tre katter av fyra belägrade trädet samtidigt. Detta mitt klösträd är alltså 3 eller4 år gammalt…

Tycker det har hållit sig fint….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

nästa

Hawknestgrove
0

nästa

Hawknestgrove
0

nästa

Cazzos
0

Vilket fint klösträd Skrattande

Hawknestgrove
0

Ja, det är ju den modellen som har diskuterats här inne nyligen. OCh som sagt, som synes så står mitt fritt. OCh för att vara så gammalt och poppis bland 4 katter(fröken Mee surade i sovrummet) så tycker jag att det har hållit sig väldigt bra. Ok, du ser på pelarna nere, att de börjar bli slitna, men man kan faktiskt flytta runt en del av dem och även vända på dem.

Sophey
0

Jag har ett lika dant fast i morkblatt!

Medarbetare på matlust

Cazzos
0

#5 Sålänge den inte faller i bitar så funkar det ju superbra Cool

Hawknestgrove
0

ja, jag är så nöjd med detta, då det kan stå för sig själv….

Mgnusson
0

Mina katter verka inte intresserad av detta. Hur gör man då?

Hawknestgrove
0

Sätt försiktigt upp dem i trädet. OCh hjälp dem att klösa på repen så de fattar galoppen och lek med saker för att få upp dem

Mgnusson
0

10. Tack! Har en på 18 år, en på 7 år som är mesta ute hele tiden och en på ca 10 månade. Är hankatter är kasterat.

KajsaJ
0

Otroligt fint klösträd och jag gillar att det står själv. Vart har du hittat detta? Står det stadigt? Är ute efter ett större träd till mina.

Fina missar med!Glad Verkar verkligen stortrivas!

Hawknestgrove
0

HAr du köpt klösträd? För de brukar vara intresserade med en gång det kommer på plats… katter gillar att ligga högt.

Mgnusson
0

Ja det har man för ett lite tag sedan.

Hawknestgrove
0

Om du börjar med den yngsta och busar upp honom i det, så brukar de andra följa efter. Mitt är ju mest använt som sovplats. det borde nog ditt också bli när katterna är inne

Mgnusson
0

Ok. Tack! Den lila tror jag på.

AgnetaB
0

Har också ett sådant i kattgården men mitt är sönderklöst nertill tyvärr. Materialet är ju ej så starkt så inte så konstig men lite sur blev jag allt på de små kissemånsarna då det är rätt nytt.

Hawknestgrove
0

OCh mitt är ju 4 år gammalt….på denna bildserie. här är det nytt…..datumet stämmer på bilden…

Hawknestgrove
0

vad som har hänt, är att jag har fått flytta om en del pelare och fått vända på en del av dem. För det blir alltid några pelare som är favvisar. OCh tyget i botten är  Ok lite smutsigt men inte så farligt. Ingenhar haft sönder det. detta köpte jag på Tradera för ca 1200 kr fri frakt hem till dörren. det tog en vecka ca att få hem det. Så jag måste ju säga, att det har varit slitstarkt och håller väl i minst ett år till innan jag tröttnar på doch skänker det vidare.

Så Cazzos, det faller som sagt inte i bitar, till och med en bekants lilla vilda flicka(3 år)fick för sig att hon skulle klättra upp i det. Men då sa jag stopp. likaså osar jag svalel när sambon tror att han köpt hängbiljett för att kolla på datorskärmen.

Sophey
1

#19 Ha ha ha ha! Jag har en pojkvan som fick for sig att klattra i det (21 ar gammal) och det ar fortfarande helt SkrattandeCool

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

ja det är på grund av deta, som jag anser att lillfjantens träd måste reklameras, för det måstew vara något allvarligt fel på det. För stabilare klösmöbel får man leta efter för det priset. Vad jag har fått varningar för att köpa, är de träden med de där "skålarna" för de ska visst inte hålla så bra.

[sakring]
0

Vi har ett klösträd med en skål som är högst upp och den är det inga problem med. Däremot så fick man man ta en jänrstng och trä genom de två översta då den vek sig på mitten. Och den var då inte ens ett år gammal.

UlrikaD
2

Jag väntar äntligen hem ett stort klösträd, får hem det på fredag. Mina katter kommer att bli överlyckliga:)

Hawknestgrove
0

Hawknestgrove
0

KajsaJ
2

Stort TACK för länkarna, ska beställa en sån efter löning Glad

[sakring]
0

Detta vill jag ha!

http://www.trixie.de/en/prod/Cat_Adiva_Scratching_Post,17048

Kanske ska titta in på Tradera?

Hawknestgrove
0

Den var också jättefin. MEn den är för hög för mig. Som du ser, så går den jag har nästan i taket hos mig, vi har inte mer än 2,15 i takhöjd hä'r…. Gammalt hus…..SkrattandeÅ andra sidan går det fort att värma uppSkrattande

[sakring]
0

Var inne på tradera och såg ett liknande som jag la ett bud påSkrattande

Hawknestgrove
0

Lycka till!!!!Skrattande Tradera är kul. likaså Ebay……

Nevina
1

Jag har precis köpt ett sånt träd, fast i vinrött. Vad skönt att höra att det håller bra. Hoppas att katterna tycker om det när jag får hem dem. Skrattande

För den som är intresserad så köpte jag det på kattlycka.se för 1000 kr och då är det fri frakt. Tog en vecka att få hem.

Hawknestgrove
0

Skoj!!!!