3 år idag!
Idag blev man chockerad över sitt eget minne när svärmor påminner att lilla Roger fyller 3 år idag ^^ Min lilla fluffiga ögonsten <3 Gud vad tiden springer iväg!
Detta tycker så klart alla kattägare om just sina katter, men jag har nog aldrig träffat en varelse som har så himla stor personlighet som min lilla Roger :D Grattis på födelsedagen Roger :3
Hans mamma var en vanlig bondkatt, och vi kallade henne för Mamma-katt ^^ Roger var den enda kattungen som var helt grå, + att han var fluffigare än de andra små i kullen så jag förälskade mig i honom direkt. Jag hade aldrig sett en sån söt katt!
Några månader gammal flyttade han med mig till Lund när jag studerade där. Köksfönstret och ytterdörren till lägenheten var på samma sida, så när jag hade varit borta och kom tillbaka satt han alltid i köksfönstret och tittade. När jag öppnade dörren satt han plötsligt på hallmattan och jamade på mig när jag kom in ^^
Han följde med när jag flyttade tillbaka hem till min far, där han blev delvis utekatt. Han sov hos mig på nätterna och sprang ute på dagarna :) Han har skapat mycket skratt i huset!
Nu har han även följt med mig upp till Skövde när jag flyttade ihop med min pojkvän, så nu är lilla Roger innekatt på heltid igen, men mår absolut bra för det! :) Jag älskar impulsiviteten han bidrar med i lägenheten ^^ Det är alltid något som får en att skratta :)
Lilla Roger har nu även fångat hjärtat hos min pojkvän, samt hela hans familj och släkt :) Riktig liten glädjespridare! Grattis!
Bifogar en bild på hans utveckling ^^ Från bara några dagar gammal, till 3 år gammal :)
"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens
“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
― Christopher Hitchens
Vilket charm troll.. Grattis på födelsedagen Roger.. Min kisse fylde 2 i april. Men de käns som jag hämtade honnom förra veckan.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Grattis :)
#1 Haha jag vet precis :)
#2 Tack så mycket! :)
"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens
“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
― Christopher Hitchens