Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 943 ggr
Titti
0

Godmorgon 3 juni 2007

Godmorgon.

Nyss hemkommen från jobb och är trött och slut. Håller på och dricker andra muggen te för idag. Mår fortfarande lite konstigt. Läste något konstigt och otrevligt igår. Min kommentar var när jag läste "Det där är inte XX som skrivit, det där är någon annan." Attan att inte endel lär sig att man inte ska logga in sig på msn och utge sig för att vara någon annan. Nix, jag ska "gillra" en fälla så att den personen åker fast, ska riktigt smacka till när den slår igen. Oj, vad jag ser fram emot det. 

Vimsan har varit ute i natt, hon var in och åt berättade husse, nu är hon ute igen.

Vi ska hämta Jr så småningom, han har varit på umgänge hos sin mamma. Men först ska jag stå på trappan en stund och bara njuta - av solen och alla Syrenblommor.

Ha en fortsatt bra dag.

//Titti och Vimsan

Destany
0

idag hade jag tänkt o sova länge men icke solen lös i nyllet kl halv 7. så jag har hunnit med att färga o slinga håret, dammsuga, städa datorbordet,kelat massor med puma o Zorro, de har blivit så keliga. konstigt för det brukar de inte vara men det e så klart jätte skoj.. jag har oxå bytat dukar mm.. igår var jag på ullared köpte en del till hemmet.. körde 6.15 o kom hem vid femtiden. sen skulle jag egentligen gå in till en kompis men jag pallade inte.. så jag såg 2 filmer Selena o thelma o Louise..

Idag ska mina föräldrar o min bror komma kanske därför jag e i  städartaget för jag ska bevisa att jag inte e så slarvig längre fast det e jag hihi..

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Glad

Idag så e det ju öppet hus på Stockholms Katthem så jag tänkte ta mig dit och kolla in det *L* och jag har ju storfrämmande av min lilla systerson Liam 3 år gammal och han vill träffa alla katterna *s* han har sovit här inatt och vi har bara myst och ätit onyttigheter *s*

Sen så e det ju kalas väder så vi har redan varit nere vid sjön och matat fåglarna. Det e toppen att bo i stan man har 5 min ner till vattnet och parken precis utanför fönstret och ändå så har man affärer och allt bara runt knuten *L*

Men nu ska vi iväg och köpa en lastbil (leksak)

Ha en bra dag och jag hoppas att ni som kan tar en sväng förbi Stockholms Katthem och hälsar på katterna och fikar lite *L*

Eva & Mojje & Busan & Liam

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Specaby
0

Godmorgon!
Jag vaknade av att min lilla Smulan låg och trampade på mig. Det var vid åtta, hade tänkt att sova länge, men inte. Idag tänkte jag ta en sväng till mitt gamla stall och hälsa på, sedan får vi se vad som händer.

Ikväll ska vi hälsa på grannen med kattungar och tinga en, wie! Då får den komma till oss i augusti. Spännande! Flört

Ha en bra dag!
Specaby & Smulan

Murre_Uddiz
0

hej hej :P

Idag har jagg tävlat 2 klasser med min skötis och vann ena ;)