Film till minne av Sessan
Som ni kanske redan läst i min tråd "vila i frid, Sessan så dog min älskade Sessan den 28 maj… Nu har jag gjort en film till minne av henne. Om ni vill se den så finns den på denna adress.
http://s196.photobucket.com/albums/aa53/cat_lower/?action=view¤t=InlovingmemoryofSessan-1.flv
Kramar
Fy fan, jag är mållös, gråtfärdig. Men det var otorligt fint! Vad är det för låt? R.I.P Sessan
_Ord kan inte beskriva hur fin den är!
R.I.P sessan._
jättefin film klarade inte av att se hela. Så mycket kärlek och sorg :(

Så sorgligt. så vacker film och låt, mina tårar rinner.
Mojje & Busan med matte såg den otroligt fina filmen och skänker en tanke till Sessan och en katt kram till Sessans matte.
R.I.P Sessan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Åhh gud vad tårarna rinner på mig nu! Kram till dig från mig och mina kissar! Tänker på dig i din svåra stund!

så otroligt fin film.. jag får gåshud. tänker på dig o saknaden efter Sessan…

En sådan underbart vacker film Prizma_o_Kristall, jag finner inga ord..verkligen jättefin..
Här sitter jag och gråter floder..men jag förstår att jag bara snuddat lite av den känslan du känner..
Du har verkligen lagt ner ett jobb på denna film och jag är glad att du visade den för oss. Du har varit stark som orka göra den..
Jag tänker på dig och Sessan,
Kram till dig!

Tack för era varma ord!
#1 Låten heter "Himlen är oskyldigt blå" och sjungs av Jessica Andersson. Låtskrivaren är Ted Gärdestad och det är också han som sjunger den i original:)
Kramar!