Utflykt?
Jag funderar på om min kisse skulle gilla att åka med till mina föräldras somarstuga några timmar. De är en bil resa på ca 15 20 min.
Jag brukar följa med dit med hunden några timmar o greja fika, Men skulle misse få följa med skulle jag ju vara med honnom o han fick gå i sele.
Tror ni att de skulle uppskattas eller blir de bara stress för honnom? Kan ju tillägga att han o hunden är bästa vänner.
Jag läste någon stans att hundar vill ju vara med sin ägare var den än är medans katten vill vara på sitt revir o har de bättre hemma.
Vad tror ni?
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Åh det där är individuellt. En hane jag hade skulle följa med överallt även när man skulle en kortare tur med bilen. Han var verkligen som en hund. Vi åkte även till mitt ex föräldrar ofta o då var han med o satt sedan i lina medans vi fikade eller så. Men ingen av de andra katterna som jag hade då uppskattade det så som han gjorde.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Som Edda skriver så är det ju väldigt individuellt. Jag skulle inte tagit med någon av mina katter då jag inte tror att de skulle uppskatta det.
Som ovanstående skriver
Min kisse vill gärna följa med nästan överallt. Han älskar utflykter och att utforska lite. Han har fått följa med oss ibland om vi ska fika med någon vän eller om vi ska till svärmor. Det uppskattas från hans sida men skulle däremot vi ta med svärmors katter så, då skulle nog inte de vara så glada
Fast sen har ju jag vant honom att följa med sedan han kom till oss, så det kanske med har påverkat lite. Det är i alla fall väldigt mysit att ta med kissen om kissen tyckar om det 
Prova! Chansen finns att det blir ett spännande avbrott i vardagen med många nya och stimulerande intryck som katten bara mår bra av och som ger den större självförtroende och därigenom även gör den mer trygg i sig själv.
Sajtvärd Katter iFokus
Skulle vilja tacka för de kolka svaren.( Min dator har strekat ett tag). Ni har så rätt de är olika o jag tror inte att någon av mina andra katter jag haft skulle uppskattat en sådan utflykt.
Men min "hundkatt" har nu varit med till stugan 2 gånger. Så nu när mamma kommer på besök springer han o lägger sig i transport buren o de säger väl allt..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.