Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 4103 ggr
picksy
0

vart köper ni era kattsaker?

vart köper ni era kattsaker? såsom transportbur, koppel mm. och vad är bäst att ha när man är ute och går med katten, halsband eller sele?

Delfinen
0

Kattsele har inte jag till min. Var dum nog att inte vänja honom vid det från början. Fick låna sele av en kompis och försökte vänja honom men har inte gått.

Kattbur letar jag också efter. Jag har en katt som får panik i vanlig kattbur och bryter sig ut. Har funderat på en liten hundbur i stål men har ännu inte hittat någon. Förhoppningsvis kan man få lite tipps här.

line84
0

Ska du ut och gå med katten rekomenderar jag sele. Det finns massa bra nätbutiker som du kan beställa från om du inte har någon stor djuraffär i närheten av där du bor. Bara att googla och jämföra! :)

picksy
0

jo jag har oxå tänkt på sele men det är bara det att jag ska ha en nakenkatt och kan behöva ha tröja på den ibland och då blir det ju lite konstigt med selen.

thildatessie
0

Jag köper allt mitt utom mat (numera) och sand på Gekås i Ullared! Billigt och bra! Har sele på mina när vi är ute :)

Yoda
0

Supercat.se, eller zooplus. Blötmaten köper jag på Ica och peeween brukar jag i bland beställa på foderbilen.se så jag får den till dörren.

S*Oblivion's Devon Rex
>>Söker fodervärdar i Skellefteå-området!<<

zoolatri
0

Peewee-pellets till kattlådan och kattmaten på animal.se, tidigare foderbilen.se.

Andra tillbehör, leksaker, selar och annat köper jag oftast i en djuraffär här som jag gillar och gärna sponsrar. Tyvärr säljer hon inte det fodret jag vill ha annars hade jag köpt det oxå hos henne.

nottheonly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag beställt saker till mina katter har jag oftast gjort det från Bromma Zoomarknad eller animail.se! rekommenderar dessa sidor, de har snabb leverans och det är ju alltid ett plus Glad

Sedan har jag en sån bur på bilden till mina katter, den är stor och rymlig.. är nog egentligen till hundar tror jag? köpte den iallafall av min mammas kusin då hon köpt den på tradera eller blocket till sin hund men det var lite för liten!

Exoticas
0

#3det blir nog inte konstigt med selen ha den bara över då det finns många reglerbara verianter =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

[Highonbluetomorrows]
0

Zooplus och bromma zoomarknad, när jag ska göra stora beställningar (för att få fri frakt ;)).

Kattsand och mjau blötmat köper jag i vanlig affär.

Edit: oj läste slarvigt. Sele kan man köpa i vanlig djuraffär (typ vilken som helst) eller beställa över internet. katter ska ALLTID ha sele, till skillnad från hundar som kan ha antingen sele eller koppel. Puppiaselar eller easy-walk selar är skonsamma för kattens kropp :).

ferretplanet.se
1

Du får gärna kika in här katt saker på ferretplanet.se så kanske hittar Du nåt roligt eller intressant för Din vän :)

[Highonbluetomorrows]
0

Oj måste bara rätta mig själv i #9. Hundar kan ha antingen sele eller halsband* ska det givetvis stå. Koppel har man ju oavsett^^.

Hawknestgrove
0

ja ferretplanet har också väldigt fina saker. och snabb leverans de med.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

aloizias
0

http://www.kattkompaniet.nu har bra katt tillbehör!

Yoda
0

#10 Sorry men, det heter kattsaker Flört

S*Oblivion's Devon Rex
>>Söker fodervärdar i Skellefteå-området!<<