Provar igjen
Finns det verkligen ingen som kan ta hand om mina två kattkillar? Jag har annonserad før,men har inte hittat någon som vill ta hand om katterna.
Jag har blivit allergisk,så det är svårt før mig att behålla dom. Dom är jättegulliga och veldigt snälla. Aldrig problem med dom alls. Dom vill hälst vara mycket ute och är duktiga på att fånga møss o råttor på gården. Jag tycker dom ska få vara inne när dom vill själva,och letar efter ett djurvänligt hem på landet. Jag är givetvis noga med vem som får dom och ger dom endast bort till det retta hemmet.
Dom är svart/vita..och är korthåriga och är kastrerade. Den ene är tre år och den andra två. Dom är kompisar så jag vill dom kommer till samma hem.
Om nån utav er kan ärbjuda dom ett bra hem och ge dom mycket kärlek,så hør av er. Vi bor i Årjäng i Värmland.
Har du annonserat på Blocket?
Sajtvärd Katter iFokus
#Nei. Jag har inte gjort det.
Skriv en annons i tråden som heter katter till salu.
Annonsera överallt du kan komma på :) Bra bild på katterna, beskriv dom osv..
Låser den här tråden nu eftersom annonsering enbart ska ske i tråden jag nämnde.
Jag tror att en annons på Blocket med fina bilder och personlig text är det bästa sättet att hitta ett nytt hem till dem. De flesta här har ju redan de katter de har plats för.
Jag har själv hittat två av mina katter genom Blocket. Om man är noggrann som säljare hittar man även noggranna och seriösa köpare där.
Sajtvärd Katter iFokus