Kattungar bildtråd
Hej!
Min katthona var dräktig och igår var hon inte hemma och syntes inte till. Så idag gick jag upp på loftet för att kolla om hon var där, eftersom hon brukar lägga sig däruppe. Jag gick runt och kikade med ficklampa och plötsligt så hörde jag ett ynkligt pipande. Jag vänder mig om, tittar ner med ficklampan och ser Zezzan. Jag kikar ner och där ligger hon med 4 bebisar! Givetvis så hade hon lagt sig på ett nästan oåtkomligt ställe. Men jag lyckas få upp ungarna och sedan Zezzan. Sedan tog jag in dem.
Så nu sitter jag här med 4 kissungar som skall säljas när de är mogna för det.
Men det här skall bli en bildtråd på dem.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Åhh!
You can't make a rainbow without a little rain

Grattis till bebisarna. Se till att inte släppa ut mamman nu för då kommer hon troligen bli med ungar direkt och i vissa fall totalignorera de hon har.
Håll henne inne i 12v tills bebisarna är klara och kastrera henne sedan.
Det är hemskt jobbigt för ett katt att ha kull och som sagt, släpper ni ut henne blir hon med ungar igen.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Och vaccinera, idmärk, avmaska vid behov och besikta ungarna innan leverans så ger ni ungarna en sån bra start som möjligt :)
Grattis till bebbarna :)
Ja, under första dygnet är det lättast att se könet på dem sen kommer det en tid då man (knappt) inte ser skillnad på dem i bak :)
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Grattis till ungarna men ja tycker ni bör ta in dem i huset i erat sovrum tex. Ser många saker på bilderna som inte är bra då kattungar börjar röra sig..
#9 Det då ser i bakgrunden har vi precis flyttat.
#10 även sakerna som sitter fast i på väggen tex i bild på kattunge nr 4?
11# Yes :) Allt har vi skruvat och plockat bort :)