Min katt är knas -.-'
Hej!
Min katt är van att ha en sån där vattenfontän men pumpen på den har gått sönder så tills jag får tag på en ny så får hon ha en vanlig skål, har testat många olika modeller o material men hon lyckas alltid flytta på den över hela lägenheten och så sitter hon med tassarna i den. Någon som vet vad det beror på eller vad jag kan göra åt det? Detta är min lilla bäbis, så är väldigt mån om henne :)<3
MVH Veronica

Hon gillar vatten! :D Testa att ta fram en stor balja som du fyller med ett par cm vatten och lägger i någe kul, och lägga ut handdukar under och framför. Detta fick jag göra varje morgon till en kattunge jag var jourhem åt, annars flyttade hon runt på vattenskålen och plaskade och skvätte med vattnet däri. Detta slutade när hon fick annat att plaska i :P
Ta en skål i lättare metall och fäst den med häftmassa på golvet ;) sen tycker jag absolut att du ska prova #1 tips också! Hon kanske vill ta ett dopp =)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Det är något som det låter o testa iaf :D
Om hon vill ha ett dopp vill ja gärna se bilder på det ;)
Haha en av mina gör också så, hon stoppar ner tassen i skålen, ser nästan ut som hon vill kolla så det verkligen är vatten i 
hahahaha….gulligt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Min katt ser så ledsen ut när jag duschar henne så att jag tror att hon egentligen aldrig ens skulle vilja dricka vatten! haha =) berätta hur du löst problemet sen, kan vara bra om det ligger i denna tråd =)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Ska ta o testa det där men det låter absolut som att det är där problemet ligger eftersom hon om man duschar med dörren öppen så kommer hon trallandes o hoppar oxå ner i badkaret vilket matte INTE tycker är helt okej xD Men ska absolut ta lite kort o lägga upp när hon får lattja runt i vattnet ^^
Gud vad fin katt!
mm hon är jäkla fin o söt min lilltjej :D<3