Söker katt!
Jag söker efter en okastrerad hankatt.
Allt ifrån kattunge och upp till ett år.
Får helst vara röd men färgen har inte så stor betydelse.
Jag vill ge den kärlek och en flickvän^^
KRam
1) Läs detta.
2) Varför vill du ta en kull på din hona? Varför ska du bedriva avel när det finns så många hemlösa huskatter? Vad erbjuder din hona sin ras? Har hon stamtavla? Varför söker du efter en random katt, utan några krav överhuvudtaget? Kan du något om förlossningar, om genetik? Är din katt försäkrad? Vad gör du om katten måste förlösas med kejsarsnitt? Vet du hur krävande det kan vara att ha en fertil hankatt i huset, och hur mycket det kan tära på katterna själva? Vet du att du enligt lag inte får ta kullar varje löp på din honkatt? Vet du vad det innebär att ha en massa kattungar runtspringades i huset? Vad gör du om alla inte blir sålda? Hur ska du få plats med tre katter OCH kattungar i en etta hade du tänkt? Du kan ju inte ens skärma av hankatten från honorna i en etta, så de kommer para sig vid varje löp och du bidrar till onödigt lidande för alla inblandade katter! Och lagbrott för dig själv.
3) Jag hoppas att ingen här erbjuder sig att sälja en hankatt till dig. Men det framgick nog redan.
4) För att ända säga något konstruktivt så kolla blocket. Egentligen skulle jag säga att du borde kolla katthemmen i din närhet efter en katt att adoptera, men de hade aldrig sålt en katt till dig ändå.

Läs i tråden "Vill du ta kull på din hona?", det står mycket bra där. katter.ifokus.se/discussions/4f3cef3fd3b4fd526301afab-vill-du-ta-kull-pa-din-hona?discussions-1
Måste väl vara ett skämt,någon som vill provocera??
skogsväsen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hmm, låter ju inte speciellt seriöst 
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Trodde först det var ett troll men när jag kollade profilen har personen varit medlem i snart ett år.
Men tror samtidigt att det är ett provocerande syfte att skapa denna tråd. En person som påstår sig leva för sina djur, redan har 2 katter i en etta kan omöjligen mena allvar med att hon söker en okastrerad hane och vill ge honom en flickvän.

#6 Nej det behöver inte vara så. Det ÄR många som har den här synen på katter och därmed inte ser något som helst fel i det.
Fast flickvän kan menas annat också. Jag letade flickvän till min kastrerade frasse för ett tag sedan. Så det kan menas liksom kompis också inte ordagrant flickvän.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#8 Varför måste han i så fall vara okastrerad?
Sajtvärd Katter iFokus
#9 Jag vet inte. Hon kanske letar efter en hemlösing utan att skriva det. Men jag har ingen aning. Är lite nyfiken på vad Ts kommer svara just nu.
#10 Även hemlösa katter kan vara kastrerade (av en tidigare ägare) eller kastreras före försäljning av den som omhändertagit katten.
Sajtvärd Katter iFokus
#11 Jo jag vet. Men vi får väl hoppas på något sånt. En katt som precis kommit utifrån som hon vill ta hand om.
Så tyst det blev. Helt klart provokativ tråd.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....