Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2286 ggr
[helenal]
2

kattsaker bortskänkes

Hej., var på vinden igår och hittade lite kattsaker jag ej behöver. Tänkte skänka till något katthem om så behövs?

1 stor kattbur

2.kattsand

3.katt sele

4.katthalsband

5.lite kattleksaker

6. klösbräda

MonicaLagerquist
0

Mitt tips är att du skänker dem till närmsta katthem.

Stolt ägare till tre La permer

Hawknestgrove
0

ja toppentips. Du bore skriva i vilken sta du bor, så att de som bor i närheten kan komma och hämta. Toppensnällt om du ger till ett katthem, de behöver alltid såna saker. Vi t ex fick ju låna burar av vet förra veckan då vi skulle kastrera 6 katter. Visst jag har egna till mina, men vill ju inte ta risken med smitta på egna burar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[helenal]
0

ja jag bor i göteborg… har hört lite olika saker om diverse katthem i gbg ….så vill skänka till dom som gör rätt för sig;)

Hawknestgrove
0

Ja, jag kan bara lovorda Djurens Samarittjänst i alla fall. MEn de kanske har grejer.Men en som kämpar för sig själv här inne, utan stöd från någon, är faktiskt UlrikaD. Mitt personliga val vore att du gav sakerna till henne.

[helenal]
0

ok tack:)

UlrikaD
0

#4 Vad gulligt tänkt:)

Men jag håller med de andra, skänk sakerna till ett katthem!

Hawknestgrove
0

Ulrika, Du om någon  är väl förtjänt av lite avlastning i fomr av  att slippa köpa Kattsand och att ha en bur till. Du sitter där med din lilla kull, som är krasslig och om någon behöver hjälp, så är det du. Tror inge skulle våga protestera mot mig här inne hahahaha

UlrikaD
0

#7 Nä, det är lugnt. Kattungarna är 12 veckor nu och jag kommer inte att ta in någon mer kull nu. Ena kissen klarade sig inte:(

Men jag kommer inte att ta in mer katter på ett tag så det är lugnt, men återigen tank för tanken!

[helenal]
0

ulrikad:vart i gbg bor du? om du ej vill ha så skänker jag till ett katthem så svårt att veta vilket bara…

UlrikaD
0

#9 Jag bor i Bergsjön. De andra här inne har bättre koll på katthem än jag, eller innte på hittekatter.ifokus.