Webbshop
Jag har funderingar på att öppna en webbshop med kisse-grejor då jag vill ha lite mer "unika" saker till min kisse men det finns inte så mycket, tycker jag, så fick då idén. Tanken är att grejorna ska vara stiliga, funktionella och annorlunda, lite fräcka kanske. Har även tänkt att ha lite presenter till oss kattgalna kattägare också 
Hur som helst, jag tänkte att ni kanske har idéer på produkttyper och annat som ni tycker fattas på svenska marknaden? Tänkte skriva ner lite produkttyper som kan vara bra att titta efter 
Designa egna katthalsband 
#1 Den tanken har jag haft, tycker sånt är kanonkul så det ska jag få med
tack! Blir ju mer personligt då 
#1 tusan det tänkte ju jag tipsa om.
Skyltar till dörren om att det finns katt i lägenheten/huset?
jag har gjort en egen leksak med en tygbit o knutit fast en tråd som dom sen jagar.. Något sånt fast med starkare tråd? Dom ÄLSKAR det!
Kan tipsa att webshoponline är jättebra o enkel!
#3 #4 Tack så jättemycket för tipsen! Skyltar har jag inte kommit på själv, så det var en jättekul idé! :)
Ska kolla webshoponline med, tack igen 
Inga fler förslag?
Diverse kragar och "kläder" som ska fungera som skydd efter operativa ingrepp etc. Finns rätt mycket utrymme till kreativitet där :).
Annars hade jag gärna sett liknande halsband som finns till hundar, som är typ mjuk fleece med ett tygband där hundens (kattens!) namn står. Gärna med någon slags reflex. Eller de kanske inte fungerar med katters hårlag?
Kragar är dock något jag verkligen tycker saknas! Har en uppblåsbar till min lille herre just nu, men han kommer tyvärr ändå åt att klia sig i ansiktet som är just det han inte får.. Och plasttratt är uteslutet…
Sovpuffar :D
//Belinda aka Zandrama
Något som jag borde få tummen ur och sy själv men som jag nog skulle köpa är Sacco-säcksöverdrag i form av katter. ;)
Burskynken och sånt har du säkert redan tänkt på men om du öppnar webbshop skulle du ju kunna gå ihop med några av alla duktiga sömmerskor/designers som finns här och sälja några snygga modeller med mönster som du gillar?
#7 kragar låter som en jätte bra idé, inget jag hade tänkt på innan, det kan man ju göra mycket med, som sagt.
#8 Ännu en bra idé!
#9 Burskynken var ju också jättesmart! Det är ju kul att ha lite "finare" skynken med
Jag gillar ju själv att designa, men är usel på att sy, så att gå ihop med en sömmerska är ju en kanonidé!
#10 Ja, det finns ju flera här på forumet som syr upp saker på beställning också. Har inga namn men de kanske ger sig till känna om du frågar runt? :)
Jag kan hjälpa dig lite med saker till katt ägare ;) du kan kolla på min hemsida www.ferretplanet.se under flik för illerägare och där kan du se illrar i svarovski kristaller kan fixa också katter i svarovski som kan bli till halsband, örhänge, charms osv kan också fixa "katt" halsdukar, själv har jag en iller haksduk ( kan lägga kort på den senare) så när du startar och skulle vara intresserad av någon produkt så höjta till ;)
#12 Vad fina mobilsmycken du gjort
Jättesnällt, det ska jag ta med i beräkningen :) Hör av mig om det kan bli aktuellt :)
Fler förslag?