Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2215 ggr
Exoticas
0

PeeWee

Kör på PeeWee som för oss är totalt luktfritt och super bra!

Har hört/läst någonting om att man kan köpa andra pellets som är billigare än peewee pellets?

Vad heter dessa Pellets?
Döljer dessa pellets lukten lika bra som peewee?
Vart hittar jag dessa Pellets

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

line84
0

Jag har också en pee-wee och har funderat på "vanlig" pellets. Men jag fick rådet av andra pee-wee ägare att pee-wees eget pellets är betydligt bättre än vanligt. Och så mycket kostar inte en påse om man jämför med sanden. Och en sån påse är jätte dryg! :)

Imasy
0

Jag använder bränslepellets, kostan mellan 45-65 kr beroende på vart jag köper det. Bensinmacken är dyrare än tex Dalvikskvarn. En sådan förpackning är på 16 kilo och luktar mest blött trä om det luktar.

Har aldrig köpt peewee pellets så jag kan inte säga om bränslepelletsen är sämre eller bättre.

Hawknestgrove
0

Prova och se om du märker skillnad. en säck kostar ju inte så mycket att testa med… Jag har haft det här hemma, men min sambo godkände det inte. HAn sa att det luktade.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jollycox
0

Jag använder bränslepellets, tycker det funkar kanon. Morfar eldar med pellets så jag får köpa av han, 45 kr per säck och räcker minst tre månader. Har aldrig provat peewees pellets, men jag tycker inte det luktar speciellt mycket av den pelletsen vi har.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Exoticas
0

Någon som vet vart i Västerås jag kan hitta dessa pellets? =) är trots allt värt att prova med den stora pris skillnaden!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Hawknestgrove
0

granngården brukar ha och även vissa bensinstationer. Du får fråga dig fram

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....