Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 924 ggr
Froowlz
0

Klåda?

Jag har två katter men den ena katten (honan-utekatt å dricker mjölk bla.) har betett sig underligt, hon kliar sig och tvättar sig ovanligt mycket och gnager på pälsen(huden) ,inga sår dock. Jag har kollat pälsen efter djur men har inte funnit något. Hon rister (skakar till) i kroppen och hoppar upp precis som att hon leker bortsett från att hon inte leker som om hon är irriterad. annars är allt normalt med maten å avföring å allt. Vad kan ni tro är felet? Tacksam för svar!~

Hawknestgrove
0

Först och främst, skippa mjölken då. Sen kan hon ha fått problem med ohyra. Du får nog ta ett besök hos vet, det kanske är lätt avhjälpt med bara Stronghold spot on

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Froowlz
0

Ja det är ju min mormors katter men hon undrar om man kan ta laktosfri mjölk istället? För att katterna älskar mjölk och kommer direkt när hon tar ut mjölkpaketen.

Hawknestgrove
0

Ja det kan du ju ta i stället då. Men för att eliminera just eventuell allergi, så hade jag nog skippat mjölken innan det var klart att det inte är mjölken. Troligen så är det nog ohyra av något slag…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....