Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 3846 ggr
Rafflan
0

Bra Kattgodis? tips

Tänkte försöka lära katten att ligga still när vi ska klippa klorna, och då vore ju någon belöning bra, men har ingen aning om vilken typ av kattgodis som blir en sån där riktigt "gör allt för att få den" så behöver tips på nåt supergott godis :)

Sunset_luna
0

Min katt älskat whiskas temtation godiset, men jourkatten tycker att det e okej godis bara ;) så de e ju inte lätt att hitta nått som alla gillar kanske ;)

MonicaLagerquist
0

Det där är ju olika från katt till katt.Några av mina gör vad som helst för en bit rå kycklinghjärta.Andra gillar b-vitamintabletter.Andra beläönas med en stunds vipplek.

Stolt ägare till tre La permer

Rafflan
0

För mig som aldrig tränat mina katter så aldrig haft godis kan ju de era gillar iaf prova och se om min gillar :)

#2 råa saker blir nog inge bra då dem inte kommer hålla så länge så blir nog bara att slänga det mesta.

ferretplanet.se
2

Kanske Let's Bite godis är något för Dig då? småa kuber med 100% kött?  naturligt, hälsosam och gott :D Let's Bite!

Rafflan
0

#4 är det nåt djuren tycker om då? :)

Lynxkissen
0

Min kisse tycker om Bilanx-sticksen, de fungerar bra för oss. Även Stikiz med lammsmak Glad

ferretplanet.se
1

#5 det är den bäst säljande sort av godis i min butik ;) själv har jag tre illrar hemma och alla är färdiga att göra vad som helst för att få lite ;)

BARFmycat
0

Det godiset lät jättebra, fanns många bra att välja mellan i godis-kategorin på din sida, bäst tyckte jag att Thrive 100% chicken treats lät, frystorkat är bra grejjer! Men en sak undrar jag, varför skriver du inte ut hur många gram det är? Hittade inte det och kan ju vara bra att veta hur mycket man får för pengarna..

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

ferretplanet.se
0

#8 oj då! det har jag missat helt! tack för att du märkte det, ska uppdatera sidan snart ;)

här kan jag skriva:

alla let's bite godis är på 80 gram

thrive - 25 gram

och kan tipsa er om att totally ferret bits som är på 100 gram (ferret bits) är samma sak som thrive cat godis dock marknadsförd som godis för en iller ;)

jollycox
0

Mina katter älskar planet pet society. 100% kött. Glad

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Rafflan
0

#10 oj ska prova det direkt när jag kommer hem, har nämligen det som godis till hunden XD

Vore ju väldigt enkelt om dem älskade samma godis haha ^^