Gör någon glad!!!!
Klicka på bra inlägg!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Gäller alla sajter ni går in och läser på. Tänk så glad man blir, om någon har gillat ens inlägg…
Man behöver ju inte gilla personen, men man kan ju tycka inlägget är trevligt och bra.

Jag skulle vilja ha en ogillaknapp också.
Stolt ägare till tre La permer
Hihi Monica, då kan man ju trycka på anmäl…..
#4 då måste man väl vara betalande medlem?
just det…. tänkte jag inte på……
Och anmäl är dessutom till för när inläggen bryter mot reglerna. :)

Nej anmäla vill man ju inte alltid göra men ogilla skulle jag vilja kunna trycka på ibland.
Stolt ägare till tre La permer
Det är väl upp till var och en hur man uppfattar att en sak bryter mot reglerna.
jag klickar på bra inlägg då jag tycker att det är befogat, men inte för att göra någon glad. och det spelar ingen roll vem som skrivit inlägget. att låta bli att göra det för att man ogillar personen ifråga, är bara dagisnivå tycker jag. tyvärr tror jag nog att en ogilla knapp skulle användas väldigt flitigt på denna sajt :) lite mer positivitet behövs! 
#10, det är ju det jag menar! ÄR inlägget bra, så kan man ju klicka för att det blir bra och så gör man ju den personen glad, eller hur?
#11 nja, jag håller inte riktigt med där, jag blir inte speciellt glad om någon gillar mina inlägg, utan det är ju bara ett medhållande. men blir någon glad av det, så är det ju bra.
vad jag menar med mer positivitet är tonen i många inlägg