Nyser - Bör jag vara orolig?
Hej! Min katt på 13 veckor nyser lite till och från. Det är inte ofta och det kan gå flera timmar emellanåt. Jag funderar lite på vad det kan vara och varför och såklart vad jag kan göra åt det.
Vill inte att det ska hända honom någonting, han är så liten. 
Är katten nyligen vaccinerad?
En vecka sedan idag
Han kan ju ha en liten reaktion påvaccinet..var uppmärksam!
#3 Okej, uppmärksam är jag, är smått orolig, har haft honom en vecka men är super kär i honom redan. <3
ja fortsätter det om en vecka och du ser att den lille snorar, då bör du kontakta veten.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja fortsätter det om en vecka och du ser att den lille snorar, då bör du kontakta veten.
Det konstiga är att han snorar inte, han bara nyser :O
avvakta några dagar då. han kan ha fått nåt i nosen som irriterar också.
Okej :)
Gud vad retsam han är då! Haha
Jag städar kattlådan, han går och kissar, jag städar igen, han går och bajsar, jag städar igen, han kissar en gång till, jag städar igen och sen börja han gräva och sprätta omkring med sanden xD
Det är säkert något från vacc tor jag iaf, titta in i näsborrarna för dotterns katt hade fått in ett hårstrån från dottern som är långhårig. så han gick o nös en dag här hemma. Förkydning är oxå något som kan drabba katter. En sak till :) andvänder du parfym eller hårspray? för undvik det lite katter kan vara känsliga för det, syrrans katt nyser o nyser när syrran andvänt det, och stäng alltid toadörren när du andvänder något av det :)
#10 tack snälla för tipsen :) ska prova :)