Katthem?
Det är nu så att jag är ute efter en liten misse, helst kattunge men kan även tänka mig en äldre. Men känner att jag hellre vill hjälpa en katt i nöd än att stödja blocket försäljning.
Men tänke om man kunde få lite tips här om vart man ska vända sig?
Pris el liknande är saksamma, man får endå en livskamrat.

Vart du kan vända dig beror nog lite på vart i landet du bor, både i länksamlingen här och på http://hittekatter.ifokus.se/ så finns det länkar till diverse olika katthem och liknande organisationer som omplacerar hemlösa katter.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Befinner mig i göteborg, men kan även åka till angränsande län.

Se till att katten du köper är vaccinerad,kastrerad ,avmaskad ID-märkt och besiktigad innan köp.
Tyvärr är inte alla katthem seriösa och säljer inte helt friska katter.
Stolt ägare till tre La permer
Ja tänkt en del på detta, vill det bästa för min blivande katt så vill såklart att den ska må bra!
Därför tyckte jag det var bättre att höra här istället för att blint lita på vem som helst.
Jag e jourhem på ett katthem i Halmstad, vet inte om du kan tänka dig att åka hit för en katt men om du vill det så finns det massor me katter på hemmet och ute i jourhem. Katterna är vacc. kastrerade, öronmärkta, avmaskade så allt är i sin ordning, vet ej om alla kattungar är kastrerade kan hända att vissa kanske är för unga för det. Har själv en katt hos mig som är redo för flytt, han e hur kelig å go som helst men han e ca 3år.