Min prins!

Men så söt och vilka ögon sen!!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Supersöt :)
Tack! Ja ögonen kan man drunkna i 
Ja himla söt. Hur gammal är han på bilden?

Jag tycker att han ser på tok för ung för att redan ha flyttat ifrån mamma katt.
Stolt ägare till tre La permer

#5 håller med. Hoppas TS bara tagit ett kort på honom och ej tagit hem katten än.

#6 Tyvärr är katten tagen från mamman redan.
Stolt ägare till tre La permer
Stackars stackars katt som redan fått flytta ifrån sin mamma. Om du bryr dig om katten och för att du ska få en trygg kisse så lämna tillbaka den till mamman igen. Den lär inte vara äldre än sex veckor. Mycket tråkigt.
Ja det var min tanke också.. men tänkte att det vore bäst att fråga TS och inte dra slutsatser.
Dock om den är i hemmet (utan mamma) så liten så är det något som inte stämmer. Enligt lag ska katter vara 12 veckor innan de får tas från mamman, annars riskerar man en osjälvständig individ som inte lärt sig kattspråk ordentligt och som inte lärt sig att man inte kan få allt "nu nu nu" (mamman börjar säga ifrån när katten vill dia).
TS har ni någon äldre katt som den kan få "snutta" på? Söka trygghet hos och kattuppfostras av menar jag då.

#7 Men stackars kattunge isåfall. Den kan ju inte vara särskilt gammal. Hur tänker man när man snor ungen så tidigt från sin mamma?
ts, om det är så så är det inge bra , men bara du vet var det så?
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år