Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2687 ggr
[nataschaj]
2

Mina huskatter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte dela med mig av mina huskatter jag har.

Här e på Thor när han va liten… å en kull dvv som jag hade för 2 årsen.

[nataschaj]
3

Mys me Primus

[nataschaj]
0

Thor och Maja myser

[nataschaj]
0

Thor som vuxen

[nataschaj]
0

Thor igen

[nataschaj]
0

Oden

[nataschaj]
0

Oden

[nataschaj]
0

Oden

[nataschaj]
0

Thor

[nataschaj]
0

Mys

[nataschaj]
1

Thor

[nataschaj]
0

Oden

[nataschaj]
1

Deras nya leksak! kommer förhoppningsvis i veckan, och denna ska stå i köket.

[nataschaj]
1

Och denna skall stå i vardagsrummet!

Kommer i veckan

(slut på bilder)

Moast
0

Vilka söta katter!! och vilka fina möbler. Glad

flis
0

Vilka söta bilder när dom gosar med kaninerna! Kyss

[nataschaj]
0

14 å 15 hehe ja dem e helt underbara!

nottheonly
0

Vilka fina katter du har Glad 
jag är lite nyfiken vart du har beställt dessa möbler? Oskyldig

line84
0

Fina katter! Glada katter med kan jag gissa när de fina möblerna kommer.. :))

[nataschaj]
0

17 vann dem på tradera ;) ja e såå nöjd! å dem kommer i veckan så gäller att ja e hemma för vet inte alls när dem kommer..kan inte spåra paketen.

18 ja de hoppas å tror ja allt att dem kommer å bli

[Highonbluetomorrows]
0

#13. Mina katter hade varit mycket avundsjuka på den där. Argh, när jag bara får råd…

Niiinah92
1

Har en sådan som #13, mina katter älskar den djupt, bra val!Skrattande Jag köpte min på tyska Ebay och fick det hemskickat med DHL, fick då en lapp hemskickad om att den hade kommit och sen fick jag ringa och bestämma dag och tid för leverans, smidigt!

Gossen var så stolt när han fick den och den är verkligen välanvänd!

[nataschaj]
0

21 dem funkar bra eller? så ja vet om de e bra köp elr inte :P

ja får ju mina skickade ända hem te dörren, men d¨å får ja se te å va hemma annars skickar dem vidare så får man hämta ut dem vid närmaste utlämningställe  :P

jag bara längat som sjuton om att få hem dem!!! hehehe så blir mina katter ännu mer glada:P

[nataschaj]
0

va den svår å jobbi å montera upp förästen??

Niiinah92
0

#22 kan ju bara uttala mig om den jag har och ja den fungerar superbra och jag är jättenöjd. De klöser inte någon annanstans. De sover jämt på platåerna näst högst upp, en på varje sidaFlört och leker och stojjar så det står härliga till, förvånad att den fortfarande står upp ibland haha

Fick min med hemlevererad in i lägenheten också men de ville att man skulle ringa först och boka tid så de visste att man var hemma, de kom dagen efter jag ringt. Kan ju vara olika mellan bolag, var man bor osv.

Tyckte den var väldigt enkel att bygga ihop trots att min kattkille hela tiden skulle vara mitt i högen. Det ända lilla "problem" jag hade var stegen längst ner, den var lite trixi att få dit men det gick!

[nataschaj]
0

24 Härligt å veta!! ja jag längtar ju då efter min och hoppas dem kan komma imon eller på onsdag!

Känndes vättigt att köpa 2 styckna med tyckte ja, haha lite shopp galen te mina djur…får allt dem ska, å onödigheter ibland…medans ja, klarar mig utan hahahaaha…^^

[nataschaj]
2

Då har man fått hem ena klös möbeln… är skit nöjd!

å dem va jätte lätt att montera upp!

Katterna tycker den e lite läskig…inte så jätte vana vid den hehe

line84
0

#26 Den passar ju perfekt där! :)

[nataschaj]
0

27 oh ja! och imon kommer min anadra, va inte inne när dem kom idag, så blir å h¨ålla sig hemma  imon

[Catteklina]
0

Fina katter och möbler!
Jag har en sådan som på bild #12 och tyvärr är jag inte jätte nöjd med min :( Vet bara inte o jag fick en dålig en eller hur.
Men min är helt ranglig/ostabil, hängkorgarna är för små så dom stora katterna får inte plats i dom och den var så skör när jag skruvade ihop den att den sprack på bottenplattan så jag fick skickat en ny till mig…

Hoppas att din funkar bättre, har läst att andra är nöjd med den inne på Tradera!

Mvh,
-C

[nataschaj]
0

de märker ju att se1 den ja hade tidigare en stor bige som går från golv te tak va ja inte alls nöjd med… hur jävla svår å monetra upp å rent av skit medans många va nöjda me den..å den va me ranglig å de… men ja, ja märker de ;)

annars begär ja en ny elr pengar tillbaka! om man nu ens kan de inne på tradera… kan inte de dära..

[nataschaj]
0

Åååååååå va irriterad jag är nu!!!!!!!!!

fick hem sista möbel å självklart så ska de f*ne mig inte funka å montera upp skitenSkrikandes

Trappan bara funkar inte!!!! har ja slösat å vart inne en sån nhär bra dag… blir förbannad….. hatar verkligen å montera upp saker….