Vårkänslor :D
Mina katter kommer nog inte få ut på promenad än på ett par månader. Möjligtvis i famnen när det blir lite varmare ute :P Men här i norr är det kallt idag och finns fortfarande massor av snö :P
#3 Okej :) Jag bor nere i Blekinge, vi har lite snö kvar på tomten men det är inte mycket :)
Våran gammelkatt vill inte gå ut frivilligt ännu, hon vill ha fler plusgrader plus helt snöfritt ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 blir lite avundsjuk för jag är tokless på snön. :P Haha låter som ännu en diva :)
#5 Hehe ja hon vägrar vara ute när det är snö, kallt, regn eller liknande. Bara såå synd om henne tycker hon ;) hihi Fast är man 14 år kanske man får vara en "diva"? :)
#6 kattdamer får alltid vara divor ;P
Faktiskt inte något som har märkts. Sotis är visserligen inte hemma lika ofta som hon brukar. Annars märks det inte på våra pälsbollar.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#10 Hihi Sötnosen :P
Tack för bilderna. Haha i #1, ser det ut som att han ser en fågel och slickar sig runt munnen av iver för denna blivande lunch. Och #2 var ju bara för härlig.
#10. Underbar bild! Ljuset, katten, hjärtat, skuggorna, blicken, gardinen. Verkligen supersnygg.
Min katt fick också lite vårkänslor, men då vill han hellre sola än busa.
#12 Haha ja lite så, eller så var det kanske åt mig "haha matte du kan inte ta mig här uppe" 
#13 hihi charmig! :D