Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1354 ggr
Fridaaaa
0

Vårkänslor :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har era katter med fått vårkänslor?
Tror mig gosse har fått det hehe

För någon dag sedan när det var soligt och skönt var han först upp på garage/kaninhustaket…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

Och sedan upp i ena trädet och klättrade hehe
Börjar "banta" bort vintermagen nu hihi

Fridaaaa
2

Även ligga och njuta av solen är skönt ;)

[Emma--]
0

Mina katter kommer nog inte få ut på promenad än på ett par månader. Möjligtvis i famnen när det blir lite varmare ute :P Men här i norr är det kallt idag och finns fortfarande massor av snö :P

Fridaaaa
0

#3 Okej :) Jag bor nere i Blekinge, vi har lite snö kvar på tomten men det är inte mycket :)
Våran gammelkatt vill inte gå ut frivilligt ännu, hon vill ha fler plusgrader plus helt snöfritt ;)

[Emma--]
0

#4 blir lite avundsjuk för jag är tokless på snön. :P Haha låter som ännu en diva :)

Fridaaaa
0

#5 Hehe ja hon vägrar vara ute när det är snö, kallt, regn eller liknande. Bara såå synd om henne tycker hon ;) hihi Fast är man 14 år kanske man får vara en "diva"? :)

[Emma--]
0

#6 kattdamer får alltid vara divor ;P

Fridaaaa
0

#7 Självklart FlörtAtt ligga i sängen eller soffan är mer hennes "grej" tycker hon ;)

Viccan92
0

Faktiskt inte något som har märkts. Sotis är visserligen inte hemma lika ofta som hon brukar. Annars märks det inte på våra pälsbollar.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Niiinah92
2

Även mina innekatter har fått vårkänslor, Spencer är inte glad att matte glömt var hon lagt selen. Flora däremot är helnöjd med att sitta och lapa solFlört

Fridaaaa
0

#10 Hihi Sötnosen :P

[Highonbluetomorrows]
0

Tack för bilderna. Haha i #1, ser det ut som att han ser en fågel och slickar sig runt munnen av iver för denna blivande lunch. Och #2 var ju bara för härlig.

#10. Underbar bild! Ljuset, katten, hjärtat, skuggorna, blicken, gardinen. Verkligen supersnygg.

Min katt fick också lite vårkänslor, men då vill han hellre sola än busa.

[Ronon-m]
0

Jajamen min lilla Ronon har fått vårkänslor och jobbar som dåre på att komma ut, vilket han inte får. Han är ju devon rex så än är det för kallt. Solen lurar honom :)

Bilden är ifrån förra veckan när han försökte komma ut :)

Fridaaaa
0

#12 Haha ja lite så, eller så var det kanske åt mig "haha matte du kan inte ta mig här uppe" Flört

#13 hihi charmig! :D