Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1551 ggr
Innerjoin
0

Ej få plats på Sverakutställningar??

Är det vanligt att , trots man anmäler och betalar de första dagarna på anmälningstiden, man inte får plats på Sverakutställningar? Eller är det bara på vissa, tex i storstäderna?

MonicaLagerquist
0

Det händer inte så ofta numera.Sen finns det vissa utställningar som blir fulla väldigt snabbt.

Stolt ägare till tre La permer

line84
0

Jag har ställt ut i snart sex år och det har bara hänt en gång att jag inte kommit med. Tror det var i Malmö, en populär utställning.

EvaSe
0

Det var nån nu i november, i Uppsala som blev full ganska snabbt. De hade plats för ganska få katter. Nerk i mars nu har utökat från 1200 till 1500 katter så där bör alla kommit med. SK i början av april förlängde sin anmälningatid för att det inte blev fullt direkt. /EvaS

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

David
0

Det händer, men är just nu rätt sällsynt. Som #3 skriver så är det många klubbar som till och med förlänger anmälningstiden eftersom utställningen inte blivit helt full.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

pebb
0

Det händer väl lättare på en kategoriutställning än när det är 2-cert tycker jag det verkar som.

EddaM
0

Vilken utställning var det som du inte kom med på?

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

David
0

#3. UK eller Fräsets tro? UK var en väldigt liten utställning och Fräset hade begränsat antalet katter per kategori för att få en jämn fördelning, och jag vet att kat 2 blev full nästan direkt vid första anmälningsdagen.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...