Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1674 ggr
[Forest]
0

klöspelare

jag har en klöspelare men undrar om man kan hitta någon som säljer just nya klösdelar? 2 av klösdelarna är väldigt andvända men klösmöbeln är fin annars o tycker det våre synd att kasta den bara för att man behövder nångon liten del bara. Tacksam för lite hjälp :)

tessss91
0

Vet att djuraffärer vanligtvis brukar sälja sånna lösa pelare :)

Jourhemmet
0

Vad är det för märke och var har du köpt den?

[Forest]
0

2 märke vet i tusan Flört köpte på ebay en stor golv till tak model

1 tackar ska genast spana lite där Flört

Cindy
0

Ta med dig en av skruvarna till din befintliga möbel när du går till zooaffären för att köpa nya klöspinnar! Det är tyvärr väldigt ofta olika tjocklek på skruv märkena emellan.

Vänliga hälsningar
Cindy

[Forest]
0

4 tack för bra tips Glad

Hawknestgrove
0

mittt ips är att du köper billiga dörrmattor och klär om de pelarna som är slitna. Elelr om du går in i en butik som har båttillbehör och köper tjockt snöre/rep och lindar om pelarna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Forest]
0

6 jag har köpt rep på ÖoB då var det typ hamplina narturfärgad lina o klätt redan en gren har oxå tagit hallmatta då den såldes billig oxå den på ÖoB 24kr :) Så jag har hylla nere o uppe båda är fast i väggen med denna klädda gren mellansig som sitter fast.

jag hitta en kanon sida o har nu beställt hamplina (tror den heter det) men gösses de hade billiga klösmöbler oxå + delar :)

Hawknestgrove
0

va smart… lägg länken här!!!!!

[Forest]
0
Hawknestgrove
0

och den här har jag, fast vit med tassar. Den är 4 år nu…..hänger nog med ett par år till

http://www.fyndfirman.se/djur/katter/klospelare/klostrad-182-cm-beige-med-tassavtryck.html