SAJTVÄRDAR!!!!!
Vart håller ni hus? Jag tycker att ni ska läsa inlägget som Prizma_o_Kristall har skrivit "snart föds dem" Tycker det är hemskt att ni inte lägger er i när det finns visa som kränker ner så otorligt på henne. Tycker ni ska ta en titt på det så att alla ska känna sig välkomna och kunna skriva en rad om man undrar något. Hennes tråd ledde till ingenting nästan som hon ville veta. Hoppas att hon fortfarande känner sig välkommen med sina frågor efter detta!?
Kram
Fram för mer ansvar från ALLA och sajtvärdarna.

Tack för att ni bryr er och inte hoppar på mig:) Känner mig väldigt hjälplös just nu, när allt jag vill var att få hjälp! Så tack för att ni inte hoppar på mig!
Kramar till er från mig och Tossan

Ha tålamod, de är ju inte inne dygnet runt de heller. Jag vill också påpeka för alla på forumet att vi får så mycket trevligare om alla använder sig av vanligt hyfs. Visst får alla ha sina åsikter, men man kan uttrycka sig på ett lämpligt sätt.
Jag tycker att det är synd att det blivit tjafsigt i prizmas tråd, för jag har alltid sett Katter iFokus som ett forum med bra stämning.

Det bästa man kan göra för att slippa på hopp eller annat tråkigt är ju att säga JAG anser eller JAG tycker,, inte att det är så.. Detta är MIN åsikt.. ;-)
hänger ni med? ;-)
jora, vi hänbger med :) Eller JAG :D
Det e trist när det "ballar" ut i trådarna. Det är väldigt viktigt att man tänker på hur man uttrycker sig. Ordet är ju självklart fritt men tonen anger riktningen på tråden och fel ton gör att den som sitter i andra änden undrar vad i hela friden hände.
Så tänk efter innan, så kanske vi lyckas hålla en god stämning som kan mynna ut i ett gott samarbete för katterna
Eva & Mojje & Strawberrie
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
ja, om ändå alla människor tyckte lika dant. verkar inte så ibalnd. :/
vilka är sajtvärdar här inne egentligen ?
Skrollan - Pia är Sajtvärd, och jag är Medarbetare. Du får gärna pm:a någon av oss när det är något du undrar, eller vill att vi tittar närmare på. Vi är här mycket, men inte jämt, och i alla fall jag läser inte alla trådar.

Det framgår av Om sajten vem/vilka som är sajtvärd/ar och Medarbetare.
De flesta av oss ett liv vid sidan om vårt engagemang som sajtvärd/medarbetare och har ingen möjlighet att vara närvarande precis hela tiden för att kontrollera allt som skriv.
Jag vill även understryka att när man blir medlem på en iFokus-sajt godtar man användarvillkoren, i dessa framgår också vilka Skrivregler och uppförandekoder som gäller härinne.
Jag instämmer i det kemikal och Labolina skriver, alla har ett ansvar för att man uttrycker sig på ett respektfullt sätt även om man inte har samma åsikt. En bra regel i sammanhanget kan vara att sova på saken innan man skriver saker och ting när man ev är som mest upprörd…
Nu skall jag kika på tråden och se vad som skett.