Sessan finns inte mer
Igår fick sessan somna in. Hon mådde inte så bra efter omflyttningen till min dotter. Sotis däremot trivs som fisken i vattnet. Antagligen vart det för mycket för henne, som fått vara med om så mycket i livet. Dessutom var hon nog en sk enmanskatt, dvs hon tydde sig bara till mig. När jag var och hälsade på brukade hon komma fram. Hon somnade in hos vetten igår förmiddag och jag satt med henne i famnen, som jag aldrig kunnat göra innan. och jag smekte henne hela tiden, tills vetten konstaterat att hon gått. Nu sover hon intill en rabatt hos min dotter. Allt gick lugnt och fint till.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
usch va hemskt…..
Ja, sorgligt, men ibland så finns ingen annan väg ut, tyvärr.För du har säkert provat alla utvägar. Men nu springer hon på de gröna ängarna på andra sidan bron.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja, och hon väntar på dig där. Glöm inte bort att i hennes hjärta finns det en person som hon älskar för evigt och det är dig.
Kramar
kommer aldrig att glömma henne, hon var så speciell, fast skör. Glömmer inte heller någon av de andra djuren som jag haft hand om. Varken levande eller dött. Ja Sessan fick i alla fall bra de sista 2 åren som hon levde, det är jag glad för. Ja hennes lilla hjära tickad nog för mig, det är jag övertygad om. Men det blev nog bäst så här.Hon blev ca 6-7 år gammal.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
jag beklagar sorgen

Vad ledsamt, lilla gumman…
Va ledsamt …Tass från Eva & Mojje & Strawberrie
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Många varma tröstkramar till dej….

Vad sorgligt..
Tröstkramar
Massor av kramar till dig vännen. Minns henne med vördnad och kärlek och att du fick previlegiet att vara hennes vän.