Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1775 ggr
catwoman007
0

Iams MultiCat

Har funderingar på att testa Iams MultiCat till mitt gäng här hemma men undrar om det är värt att prova? Har någon erfarenhet från detta foder? Är det allergiframkallande?

Jourhemmet
0

Det innehåller lax så ja katterna kan reagera på det. Vill du inte prova Eukanuba då?

catwoman007
0

Just det, det läste jag ju om..

Eukanuba? Varför inte.. Tips mottages gärna Glad

catwoman007
0

Vågar man prova Eukanuba Chicken & Liver istället?

Jourhemmet
0

Den använder jag själv, alla älskar den. Bra att veta är att alla stora märken har smakgaranti, så gillar inte dina katter maten så är det bara att lämna tillbaka. Bara 2/3 delar finns kvar och kvitto.

catwoman007
0

Åh tusen tack för tipset! Glad

Fridaaaa
0

Testat Porta 21? Det är med bra:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnnaMaja0
0

Använder också Eukanuba Chicken & Liver och här hemma älskas det! Min långhåriga hona på snart 10 år har lite svårt att hålla vikten uppe och har haft lite problem med tovig/matt päls men sedan jag började med Eukanuba håller hon vikten perfekt och har blivit jättefin i pälsen, så jag rekommenderar det varmt!

Jourhemmet
0

Jag använder både Eukanuba och Porta men eftersom porta är svårt att få tag i så brukar jag rekommendera Eukanuba.

Fridaaaa
0

#8 Finns lätt att beställa på t.ex bromma zoo eller zooplus :)

Jourhemmet
0

#9 Ja för mig är det inga problem då jag nästan bor granne med Bromma zoo. Men det är många som kanske tycker det är svårt eller krångligt att beställa på nätet.

Fridaaaa
0

#10 Ja det är sant :)

jenay
0

jag använder iams multicatmina katter älskar det och är bra och fina oí magarna.

Skrattandeha en bra dag. kram

Mantissa
0

är det inte en massa korn och sånt i porta?

Fridaaaa
0

#13 Nej finns ett helt spannmålsfritt porta
Och sedan det andra med som är, är nästan helt spannmålsfritt

Mantissa
0

Vad heter det fodret?

Fridaaaa
0

Här :)

Rulta
0

Våra honkatter (och tidigare även hankatten) får Iams Multicat och de älskar det. De är kärnfriska båda två och pälsen är mjuk och glansig!

www.monasmatkrig.blogg.se

"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"

catwoman007
0

Det kan vara så olika, vissa fixar det ena och vissa inte och så tvärtom. Det är verkligen en djungel av kattfoder. Här kommer vi prova Eukanuba och så får vi se om det blir en succé eller ännu en såndär flopp..