Porta 21
Tänkt att börja ge det till mina (om dem gilalr det)
Vart kan man köpa det, mer än på Bromma Zoo:s sida?
Tycker frakten var lite hög där.
Inte sett det i djuraffär.
OBS Vill bara veta detta. Inget snack om annan utfodring osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
zooplus.com kan du köpa det.
Tack! :D
Jag ger mina två katter det, och de stormtrivs. Bajset luktar knappt, är bra i konsistens. Katterna är bra i hull. En kastrerad tjej och en kastrerad kille som går ute dagtid.
Har fri tillgång. Beställde från zooplus, fri frakt :-)
Lycka till!
#4 oki! Låter som mina katter, har med en kastrerad hankatt och en kastrerad honkatt som med går ut och in :)
Ska definitivt testa det nu! :)
Lite nyfiken på det också. Ska kolla in på sidan. Hur står det till med spannmålet i den?
I sensible finns inget spannmål alls.
Gick in på zooplus och insåg att det var på tyska… Rätt kass på tyska. Hur är det med fisk?
Ska kolla in där igen och försöka begripa men just nu sitter jag och pluggar.. Eller försöker i alla fall. ;-)
zooplus.com är engelska.
zooplus.co.dk är danska (om du förstår det, get gör inte jag :P)
#8 Endast laxolja och det ska inte ha någon betydelse för om katten är fiskallergiker.
Jag ska ta och testa henne, måste bara få tag i veterinären. Stod i kö i 20 minuter och blev sen bortkopplad så jag får ringa imorgon istället. Hon håller på att bli nakenkatt stackarn så jag måste ju kolla exakt vad det är och sen utesluta det. Misstänker dock spannmål och fisk.
#11 Då är ju porta sensible väldigt bra.
#12 Jag hoppas det. Som det är nu så får de inte så mycket torrfoder överlag. Det äts mest mjau och bozita eller rått kött här hemma för tillfället. Men jag känner ibland att det skulle vara skönt att ha ett riktigt bra torrfoder också som man kan ge ibland eller som nån som vaktar katterna kan ge lätt utan att stå och vara alldeles förvirrad över. Folk verkar tycka att det här med rått kött och till och med blötmat kan vara förvirrande. Tur man inte är ute och reser så mycket.
Så ett bra torrfoder som hon förhoppningsvis är bra för den fisande katten och den antagligen allergiska katten.
Porta 21 holistic är bra för fiskallergiker, men tyvärr så var det inte poppis här….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....