Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2137 ggr
Sophey
2

APPLAWS (!)

Jag mejlade Applaws om deras foder eftersom jag inte hittar en korrekt foderanalys och jag fick ett mycket trevligt svar om att de ska skicka mig vidare till deras foderexperter och nu en vecka senare har jag fortfarande inte fatt nagot svar.

Idag fick jag ett mejl fran samma person som sa att deras foderexperter har gatt pa semester och kommer tillbaka om tva veckor men nar de ar tillbaka skickar dom mig foderanalys och mycket mer bade i mejl och direkt i brevladan samt en stor pase med fodret jag var nyfiken pa och inte behover jag betala nagonting heller (!) Skrattande

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

vad snällt!!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sophey
0

Jag fattar inte ens att dom skrev tillbaka och forklarade att deras foderexperter ar pa semester lite glad blir man ju och nu kan jag prova fodret utan att slosa bort pengar om det inte passar katterna och illern Skrattande

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

Ja, jag  får ju ta och köpa det fodret till mina i fortsättningen, men inte låta Arne äta av det. Olivers har ju gjort om sitt foder, så mina katter vill inte ha det längre. Synd….

Sophey
0

Hur kommer det sig att din Arne inte kan ata av fodret? Glad

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

han har svaga njurar och  äter Hill´s K/D. det var så bra förut, att ge Olivers lamm och anka, för jag har en kisse som är allergisk. Men nu verkar det somn sammansättningen av det fodret har ändrats och det är inte poppis alls hos mina. Det var så praktiskt, att Arne gillade inte Olivers, men de andra slukade det. Men nu fick jag av en snäll  person här inne Applaws med kyckling att prova, och alla älskade det, tyvärr även Arne, som ska äta lågproteinfoder. Inte lite pussel med mina katter…..

Sophey
0

Klurig situation! Hoppas du hittar pa nagon bra losning i alla fall Rynkar på näsan

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

ja tänkte, att ok, då kör jag med blötmat, men se det vägrar en av katterna äta helt…..Kör med Bozita

Alde
0

Åh, vad snällt! Jag ska nog också ta och maila dem, fastän jag har hela skåpet fullt av Applaws. Flört

Harrys sköna blogg - http://persernharry.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

hehe jag med!!!!

Sophey
0

hihi ja de var faktist jatte trevliga snalla och hjalpsamma vilket far mig att kopa fodret annu mer! forhoppningvist klarar min grabb av laxoljan da det tydligen inte ar sa mycket laxolja det handlar om…

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

du har också en fiskallergiker?

Hawknestgrove
0

Sophey
0

Jag blir sa glad av att lasa mejl fran Applaws da de later otroligt vettiga och palasta inget b.s som man far nar man pratar med en del foderforetag som forklarar att majs och annat trams ar bra for katter…

Medarbetare på matlust

Hawknestgrove
0

ja jag fick en liten provpåse på 70 gram det är ju poppis……..