Någon som provat den här?
Hej, är det någon som provat den här vattenfontänen av keramik?.. den behöver inget filter. vilket man ändå inte verkar behöva i sverige, egentligen.. men visst kan det vara mysigare enligt mig också. men omdömena verkar ju va ok?
http://svenskkatt.se/sida/18/Kattprodukter/
det är den andra produkten, keramiken. annars blir det väl drinkwell, kanske
vad tror ni??
verkar trevlig… Jag har ju en Catit jag oh katterna är supernöjda med den. köpte en massa filter billigt när en zoobutik la ner, så jag har så jag klarar mig ett tag. OCh ja, ÄVen Catit går att diska i maskin 50 grader.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vi har en sådan och är jättenöjda. Kommer att ersätta plastfontänerna med fler i keramik när det är dax att byta dem.
ja, det komemr jag nog också göra, men nu har jag fått tag i två st jättebilligt på Tradera och de verkar ju outslitliga!
Jag har fresh flow grejen och jag önskar att jag köpt den i keramik.
Nej jag har haft den första varianten o den gillade katterna jag hade då :)
tack för svaren. sitter fortf. och undrar hur jag ska göra :P men det lutar åt den.. verkar väldigt smidigt och Bra!

jag har haft cat it, fresh flow och drinkwell,, men helt ärligt så tycker jag att det är alldeles för meckigt att hålla på med när dom ska rengöras och bytas filter,, + att jag tycker att dom låter för mycket..
den i keramik kanske är bättre,, ingen aning,, men jag tänker inte testa heller.. jag föredrar att ge katterna i skål och rinnande i handfatet när dom kommer och man ska tex tvätta sej..
//Linda
det borde väl vara det bästa alternativet ändå, haha.. tror det blir keramiken ändå,efter recensionen
ja, när jag kört slut på mina catit, så blir det nog en sån. Men de verkar ta mig tusan outslitliga.
Nu har jag köpt den! Återstå och se vad katterna tycker om den! :D
1, du får gärna bjuda på bild sen när någon av dom dricker
+ ge ett omdöme av den 
Jag har oxå den i keramik. Tvärr så har jag mycket kalk i mitt vatten så det blir snabbt avlagringar som är svåra att få bort.
javisst, ska ta kort då jag kan.. de älskar den!
#13 då får du väl lägga i blöt i ättika emelalnåt? Så får du bort kalket?