Smart kattlåda?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad tror ni om denna?
Den har inbyggda filter så man behöver bara vända runt den så filtrerar den all sand och alla småklumpar hamnar i lådan.
Ja det där var ju rätt smart ändå.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter lite efterforskningar har jag hittat att den heter
Skulle gå mycket fortare att rensa lådan i alla fall, hehe.
Det tar tid när man har en jumbolåda att rensa på kulor..
Nån som hittat nån butik i sverige där dessa finns ?
Mvh
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Å jag skulle gärna ha en. :-)
De går att beställa från tyskland, men skulle totalt gå på närmare 7 hundra att få hem en enda :(
"We can't deliver 2 litter boxes in 1 paket, because they're to big. The shipping for one litter box in one paket to Sweden is 17,- EUR (49,95 + 17,00 = 66,95 EUR)"
Mina katter skulle i alla fall inte uppskatta att ha väggarna i lådan täckta med urin så det får nog vara. 
Fast latmasken i mig undrade om det inte var en smart produkt =P
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#3- Haha lite ot men du får väl köpa en grep som man har när man mockar till hästar ;)
Väggarna i lådan täckt av urin ? Vad har du för sand ? Vi hade en sådanhär kattlåda när jag var yngre och den var klockren. Katterna hade inget emot den. Dessutom så har du nog inte riktigt kollat funktionen :) Sanden silas i sidan och resten trillar ner i lådan.. Sen silas sanden tillbaka in i kattlådan igen, så det blir inget på några väggar.
Såg ett sådant program där dom lös med UV-ljus och man såg urinen på väggarna och taket som kom från att man rullade dom…
Allt är inte synligt för ögat ;)
Jag hade nog inte velat ha en sådan till mina katter i alla fall, föredrar att använda skopan och rengöra själv :)
Mvh,
Catarina
Edit: Såg nu att denna som tråden handla om var en annan variant :D
Har helt vanlig klumpbildande sand, tackar som frågar =)
Jag reagerade precis som #10 på att det var en rullande och då fastnar ju tyvärr partiklar oavsett hur man gör. Sen kikade jag ett tag till och upptäckte att det fanns en fungerande video två inlägg ner och upptäckte jag med att det ju inte var riktigt samma funktion så jag får ta tillbaka det alltför skeptiska uttalandet. 
Däremot så skulle det nog inte fungera här hemma ändå, ena katten skulle nog tänka sig att använda den men den andre rackartussen vägrar lådor med tak.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Nä denna RULLAS ju inte runt om man säger så utan tippas :P hihi.. lätt miss.
Hur som säker jag eftter en butik med dessa och skulle bli uuura glad om ja fick tag i en eller två..
Hjälp uppskattas :D
Jag skulle hellre investera i en Littermaid 
Medarbetare på matlust