Vilken överaskning
Förra veckan var mamma, jag och lillsyrran och kollade på ett par kattungar, vi valde ut en liten sötnos som vi skulle hämta dagen då de blir 12 veckor alltså om precis en vecka, gissa hur otålig jag var i skolan :) mina kompisar fick höra minst 50 gr per dag hur mkt jag länkar :)
I torsdags skulle vi äntligen hämta min lilla kattunge. När jag kom hem trött som attan började jag göra iordnning allt. Sen ringde ägaren och sa att vi skulle få hämta kattungen på lördag då de inte kunde just då. Gissa hur besviken jag blev :/
Mamma och syrran gick till mammas kompis. När de är där ringer mannen och undrar om vi kunde åka och hämta honom. Mammas kompis sa att hon skulle kunna sjutsa henne. De åkte dit, hämtade kattungen och hämtade min lillasyster som fick stanna hemma hos dem med hennes kompis och åkte sedan hem. Jag går ut i hallen :D Gissa hur glad jag blev!
Det första han gjorde var att utforska lite och åt sedan. Sedan utforskade han sin låda och 5 min efter att han kom lekte han som om att han alltid bott här :D
Nu har han bott här i 3 dagar men det känns som att han alltid bott här. Han är en riktigt söt kattunge som älskar att leka och gosa. Det gör han hälst på morgonen :P
Sedan förta dagen har han somnat hos mig men vaknat på natten och lekt och kommit tillbaka på morgonen. Han spinner som en traktor men tillslut somnar han och blir tysst :)
Nu blev det lite långt men men :) Har några bilder på honom men inga på datorn just nu men det kommer :)
Grattis till den lille pissen! :-) Han låter jättemysig. Tiden går så lååångsamt när man väntar på att få hem dom…
tackar :)
Ja veckan kändes som ett år, men nu är han här :)
Grattis, har ni fler katter hemma? Tänkte på att kattungar inte ska vara ensamma.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#3 Det finns ingen regel om det.
#3 tackar :) han är för nuläget ensamkatt men han är inte ensam så mycket, för det mesta är någon alltid hemma :)