Undersökningar
För nya medlemmar och äldre medlemmar som kanske glömt bort detta, så vill jag tipsa om den roliga "tårtbitsfunktionen" d v s möjligheten att skapa egna undersökningar/polls här på Katter iFokus.
För att aktivera en sådan undersökning startar du en ny tråd i forumet. Då hittar du den lila/blå/turkosa cirkeln längst uppe till höger i verktygsfältet, bredvid den gula smajlisen. Det finns utrymme för minst två svarsalternativ max sju.
Har du någon fråga du vill ha "tårtbits-svar" på, som inte ställts förut, tveka inte att skapa din egna undersökning!
OBS! Tänk dock på att kolla först under rubriken "Undersökningar (polls)" i forumet, så att en undersökning i samma fråga inte redan gjorts.

För de som inte vet om det, varför inte ta chansen att göra en egen undersökning enligt tårtbitsmodell!

Min dator ser ut som Sessans…

Det finns en "tårtbit" men bara om man startar ett nytt ämne/inlägg - alltså inte om man är i en pågående tråd…

Tack för svaret SallyB, jag skall se till att skriva lite mer tydligt i inlägget ser jag…:) *Sorry*

Så där, nu tror jag att jag förtydligat det hela i # 0…

Ok… tack för det! 

Bra att bli uppmärksammad på att något "självklart" inte alls är så självklart ju…:)

För nytillkomna.

*putt*