Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 498 ggr
Pia
0

Undersökningar

För nya medlemmar och äldre medlemmar som kanske glömt bort detta, så vill jag tipsa om den roliga "tårtbitsfunktionen" d v s möjligheten att skapa egna undersökningar/polls här på Katter iFokus.

För att aktivera en sådan undersökning startar du en ny tråd i forumet. Då hittar du den lila/blå/turkosa cirkeln längst uppe till höger i verktygsfältet, bredvid den gula smajlisen. Det finns utrymme för minst två svarsalternativ max sju.

Har du någon fråga du vill ha "tårtbits-svar" på, som inte ställts förut, tveka inte att skapa din egna undersökning!

OBS! Tänk dock på att kolla först under rubriken "Undersökningar (polls)" i forumet, så att en undersökning i samma fråga inte redan gjorts.

Pia
0

För de som inte vet om det, varför inte ta chansen att göra en egen undersökning enligt tårtbitsmodell!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Sessan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lila/blå/turkosa cirkeln uppe till höger i verktygsfältet, bredvid smajlisen.

Vart finns den smajlisen, pia? Ser ingen cirkel som är: lila/blå/turkos?

är jag "månne" blind :)

Skickar med en bild här, så får du se hur det ser ut hos mig på datorn!

Veduran
0

Min dator ser ut som Sessans…

SallyB
0

Det finns en "tårtbit" men bara om man startar ett nytt ämne/inlägg - alltså inte om man är i en pågående tråd…

Cool

Pia
0

Tack för svaret SallyB, jag skall se till att skriva lite mer tydligt i inlägget ser jag…:) *Sorry*

Pia
0

Så där, nu tror jag att jag förtydligat det hela i # 0…

Veduran
0

Ok… tack för det! Skrattande

Pia
0

Bra att bli uppmärksammad på att något "självklart" inte alls är så självklart ju…:)

Pia
0

För nytillkomna.

Pia
0

*putt*