Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 687 ggr
Pia
0

Gemytligt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild som symboliserar hur gemytligt det både kan vara att vara katt och att ha katt. Man kan väl inte annat än bli harmonisk av att ha sådana här små gryn hemmavid, eller…?

Har ni några foton som visar katter som verkligen trivs i stunden?

Matilda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På denna bild tycker jag att man kan se att Lotta riktigt myser. Hon trampar på svansen och försöker få Stella i samma stämmning ;)

Pia
0

Gu så gulligt!:)

Matilda
0

Inte kan man tro att denna kisse inte tyckte om hundar när hon kom till oss :)

Lise-Lotte
0

Du Matilda - är ni verkligen säkra på att det är en katt ni har eller rättare sagt vet Lotta det själv Flört. Jag tänker på de bilder du visat nu på henne där hon alltid sitter som om det var den mest naturliga ställningen för henne att göra precis som matte gör sitta i soffan Skrattande

irma
0

SkrattandePia,, så söta kissar… är det dina? dom där påminner om när Frida och Petra var små..fast frida var ett litet ullnystan …

#1 så sött,,,, sitter din/er katt ofta så där? en favoritställning som hon har… jätte söt när hon har den där ställningen :-)

Matilda
0

#4 Haha, ja man kan börja undra, men jag hoppas att hon vet att hon är en katt.  Flört Fast hon har faktiskt börjat med att hon ska ha sin egen stol vi matbordet och helst en tallrik med mat. Annars tar hon någon annans…haha

#5 Japp hon sitter ofta sådär. Speciellt när hon tvättar sig eller bara myser. När hon myser sätter hon sig sådär och trampar på svansen och vill att man ska strycka henne med ett finger på huvudet. Alla har dom sina små speciella favoritsätt. Flört

irma
0

#6 en riktig personlighet med andra ord,,,en riktig myskatt ni har fått.. :-) förresten… vilka gula ögon hon har… min katt Missan får lysande gröna ögon av blixten…

Matilda
0

#7 Japp, hon är en myskatt….hmm, jag tycker hon inte har så väldigt gula ögon när man ser henne "live", men det har nog att göra med fotografen *vissel vissel*

Pia
0

#5, jag har fött upp dem, men de är utflyttade. Qornelius och Qornelia heter de små bomullstussarna.

Inga fler gemytliga mys-bilder??

irma
0

#9 snygga namn på dom… hur kommer man på så bra och fina kattnamn?

Pia
0

Bokstavsordning A-Ö, och så har de små liven alltid ett matchande efternamn, Quebec resp Queen i det här fallet (efter ett speciellt och hemligt Pia-system:)