Kärleksbett!
Jag och min sambo har två katter och nu har vi nyligen fått hem våran hundvalp. Vi har massa kärlek att ge alla tre djuren men självklart får katterna lite mindre uppmärksamhet nu medans valpen är så liten och krävande.
Häromkvällen var husse ute med valpen och jag satte mig och pysslade med ena katten och som hon blev gosig!! Började spinna och var över hela mig
Så plötsligt gjorde hon ngt som hon aldrig har gjort förut, hon gav mitt ett litet bett! Ganska hårt men inte så det gjorde ont, och hon höll kvar en stund i min hand. Jag tolkar det som ett kärleksbett och kanske lite som att hon har saknat vora gosestunder. Vad tror ni? Brukar era katter ge er såna här bett?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
De kan även vara en överslagshandling. Katten vill bli klappad men samtidigt inte då kan den bitas eller ilskna till..
#1 Ok, så du menar att hon vill bli klappad men samtidigt straffa mig lite? Mycket möjligt, jag tyckte det var mysigt dock! Hon gjorde det två ggr samtidigt som hon kurrade som en traktor 
ååh! Hade en katt som hette torsten som kurrade som en traktor! Sjukt mysig katt! Första kvällen han var hemme hos oss var han upp i taket direkt! Han var en liten mys-och-klätter-apa-katt! <3
Ja du...
#3 Jaaa visst är det bara helt underbart
Min Holly är också en mys-och-klätter-apa-katt! Bra beskrivning