Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 2155 ggr
emblan
1

Hjälp till med STAMNAMN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi hgar inte fått igenom något av våra önskninar om stamnamn : (
Inget av alternativen som var
Solgården's och Solö's bla. med kopplingar till där vi bor…

Sitter och ska komma på nya förslag nu men det är så svårt när de man tänkt på inte gick. Kom gärna med förslag, här kommer lite info om oss.

Vi heter Elin och Daniel Häggström. Vi föder upp Ragdoll.
Vi bor utanför Strängnäs i en liten släktby som heter Solö och ligger på Fogdö. Vi bor i ett stort hus på landet och jag älskar vitt, lantligt, shabby chic och loppisar. Våra 4 barn, Tilda Tuva Milo och Loke är vårt allt : ) Våra första katter hette Embla och Chelsea. Vår första ragdoll är Lilly. Jag läser till förskollärare… ja nu kommer jag inte på mycket mer ; ) Snälla bomba med alla olika slags förslag : )

SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/

Sophey
0

Du kan ju kolla om ditt stamnamn eller ett liknande stamnamn ar redan registrerat pa TICA's och FiFe's hemsidor.

Solönskans? Nej men jag vet inte, jag ar riktigt urkass pa namn

Medarbetare på matlust

Sophey
0

Fast Solonskans later nastan lite som sol ondskan nar man skriver det utan svenska bokstaver

Medarbetare på matlust

emblan
0

Ha ha ja det blir lite tokigt ; ) Men jag har kommit på ett jag gillar mycket nu och tycker inte jag hittar ett som är för likt

SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/

Sophey
0

Hoppas du far igenom nasta namn som du ansoker om Skrattande

Medarbetare på matlust

EddaM
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag valde ett lite roligt/sött stamnamn: S*Luddhuvet´z då de ju har luddiga huvuden och jag brukar kalla dem för detta =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Cazzos
0

OT: Vad står S* för? Stamnamn?

amandahurtigh
0

Det står för Sverige. Men nu har de ändrat så nu ska man ha SE* istället, alltså när man reggar nytt. De som redan har S*, kommer att ha kvar det.

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Cazzos
0

#7 Jaha, okej. Tack för svaret Glad

Jina
0

Tips: Ska du ha på svenska så används inte genitivapostrof!

LykkeLii
0

Om du ska söka ett stamnamn via fife rekommenderar jag denna sida http://fifeweb.org/wp/catnames/cattery.asp samt du googlar på ditt önskade namn. Det gjorde jag och min syster med våra önskningar och skrev om namnen flera gånger för att se om det fanns något som liknade.

Oj, nu kommer det till förslag, så svårt..Här kommer några impulsförslag; RaggIchic, SolDockans, Sunlilly, Retro chic.

#3 Men jag håller verkligen tummarna för att det blir den du håller på nu!

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se