Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1751 ggr
[Norrbysa]
0

Reseproblem

Jag går en kurs vid sidan av jobbet där en av kurstillfällena kommer ta en hel vecka och jag kommer behöva resa bort. Jag känner ingen som kan se efter katterna så länge, så det lutar åt att jag får lämna dem på pensionat. Men efter att jag tittat å bilder på olika ställen så fick jag ångest. Katterna får ett rum för sig själva och är instängda där med tillsyn några gånger om dagen. Mina katter är otroligt sociala så jag tror inte de skulle må så bra av detta. Vet inte vad jag ska ta mig till. :-( Någon som känner någon i Eskilstuna eller har något tips på vad jag kan göra?

[Norrbysa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det får nog bli katt-hotell.. Känns inte bra alls…

noir
0

Vet inte hur det ser ut när du ska vara borta.
Men har du möjlighet att välja boende själv kanske du skulle kunna ta med katterna.

Hade jag haft större lägenhet och inte haft fullt upp med en ny kisse så hade jag kunna ställt upp :/

EvaSe
0

MissMikkus har ett fint pensionat, men det ligger på fel sida om Mälaren från dig sett.

/EvaS

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Erina
0

Oj vilken jobbig situation! Förstår din ångest, skulle känna precis likadant. Bodde jag bara närmare, skulle jag ställa upp! Du har inte vänner och bekanta som kan tänkas dela ansvaret. Ta någon dag var?

Jina
0

Din pappa då?

[Norrbysa]
0

Min pappa kan inte. Han jobbar väldigt ojämna tider i Stockholm och har inget eget boende.

Har ont om bekanta här i stan. De få jag känner har hundar.

Ska åka utomlands och bo spartanskt ute i naturen så jag kan inte ta med dem.

Ska ringa katt-pensionatet och höra om de gör hembesök.

Önskar att jag hade fler vänner som bodde närmre.

Jina
0

Tyvärr funkar det dåligt när jag har praktik, tycker inte jag har tid vara tillräckligt hos dem då!

[Norrbysa]
0

Jina.. Jag förstår totalt.. Du har varit en toppen kattvakt och jag uppskattar att du säger ifrån när du inte känner att du hinner med.

Jina
0

Kom ihåg ge mig nyckel till helgen bara!