Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1135 ggr
krize
0

HJÄLP!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tagit hand om en katt i 4 dagar nu som min syrra plockade hem till sig från nån dum jädra bondtölp som låter katterna avla av sig sen dränker han ungarna eller går till grannen och låter dem bli skjutna nu är det så att jag kan bara inte ta hand om den här kattflickan på bästa sätt för jag har inte råd med veterinärs kostnaderna så hon har bara blivit avmaskad då hon har levt på matrester och kompost ute hos bonden så hon hadde mask men hon måste vaccineras och märkas och allt sånt som måste fixas med en katt. Så snälla hjälp mig!

Jourhemmet
0

Hur gammal är den? Ser ut som ca: fem månader? Lägg ut annons på Blocket och ta mer än en hundring så att du får någorlunda seriösa svar. Ring även katthemmen runt dig, eftersom det är en kattunge så kanske den kan få komma dit.

krize
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

12 veckor sägs det att den är.  Jag tror det blir svårt att få några pengar eftersom den inte är veterinärsbesiktad och vaccinerad och vad ska jag skriva i annons har svårt för sånt??

[Emma--]
0

Du har fått lite tips, och det finns en tråd till vänster som är till för annonser :)

Inlägget är låst för nya kommentarer