Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1098 ggr
[hehlenaaa]
0

Älskade katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varning! Mycket text! :)

Ibland tycker jag att världen behöver lite positiva tankar, lite kärlek! Känner mig väldigt sentimental såhär kring midnatt och kan inte sluta tänka på hur oerhört lyckligt lottad jag är med min lilla katt-tös!

Att inget spelar någon roll, bara hon mår bra och bara jag får ha henne nära mig, få höra hennes kurrande och mötas av en glad katt när man kommer hem från en jobbig skoldag. Det spelar ingen roll om hon lever om på natten, om hon dricker från mitt vattenglas eller hittar på något hyss ;) För hon är ju trots allt min lilla kattunge, min skatt och henne kommer jag att leva med resten av hennes liv!

Har ni någon gång kännt så? Jag antar att ni måste ha känt något liknande nån gång, det är väl kärleken till ens djur!

Charlie2006
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Känner så för alla mina djur Skrattande. Jag skulle inte kunnat tänka mig leva utan någon av dom.

Speciellt var det en katt jag hade för några år sedan, familjen hade han innan jag födes, även uppfödd av min familj och han gick bort för några år sedan. Kändes värkligen som han skulle leva för alltid. En supermysig stor katt, som sov 3 veckor hos varje person.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

AgnetaB
0

Självklart så är det så. Finns ju inget jobbigare än då de inte mår bra tex, oj vad man oroar sig.

När jag är på jobbet har jag hemlängtan till mina katter, låter väl helt vrickat för vissa, he he.

[hehlenaaa]
0

#2- Det låter inte alls vrickat, när jag var ute i fredags så längtade jag bara hem till min katt :)

ravenkitty
0

Självklart känner man så, jag gör det med <3

jollycox
0

Jag känner också så. Och precis som #2 så längtar jag också hem till dom. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin